Ocenianie części według formularza

Witam wszystkich,

Czy uważasz, że możliwe jest oszacowanie części poprzez wypełnienie pól formularza?
Mam część blaszaną, która często się pojawia, ale nigdy nie ma 2 razy tego samego wymiaru. Nie zamierzam tworzyć konfiguracji ani rodziny części, inaczej nie skończę.
Zastanawiałem się, czy w jakikolwiek sposób byłoby możliwe w standardzie SW 2019, bez dodatków , majstrowanie przy formularzu, w którym wystarczyłoby wpisać żądane wymiary. Do tych kursów musisz dodać dziesięciny gry, które zmieniają się w zależności od tego, co znajduje się obok tego elementu. (tak, wiem, że to skomplikowane) i to automatycznie.
Obecnie bierzemy wymiary, gdzie blacha znajdzie się na montażu, patrzymy na to, która rzecz idzie obok niej i odpowiednio dodajemy prześwity... bardzo chi.... t!!
to kilka razy przez montaż....
Żeby to wszystko uprościć szukam sposobu, doskonałej formy, ale jak to wyświetlić w 3D?, a poza tym nie znam się na programowaniu....

Czy ja śnię, czy to jest możliwe?
Ktoś tutaj korzysta z takiego systemu?

Klasa A+

Hubert

Witam 

Czy mógłbyś wrzucić monetę o wymiarach, w których chcesz latać?

P.S. Jestem pod 2016 rokiem. Lub sitodruk z pokojem i jego bokami, aby zorientować się.

1 polubienie

Dobry wieczór

Oto zrzut ekranu z widokiem z góry. Szanse, że to się zmienią, wynoszą 2 na poziomie 83,4 (teraz wszystkie wynoszą 83,4, ponieważ jest to minimum z możliwych). W zależności od tego, czy po każdej stronie są kontrpasy, czy nie, to nie jest ta sama gra, więc nie ta sama wartość, którą można dodać do kursu 83,4

CDLT powiedział:

Hubert

capture.png

Sprawdź, czy to jest to, co chcesz mieć. Musisz przejść do niestandardowych właściwości, aby zmienić wymiary, a jeśli dwukrotnie klikniesz szkic, zobaczysz, czemu odpowiadają litery. Ukończony w 2016 roku. Problem polega na tym, że jeśli zmienisz jedną część w złożeniu, inne pójdą w ślad za tobą, jeśli nie potwierdzisz lub nie zmienisz nazwy części na inną nazwę.