Hoi allemaal
Ik heb al een tijdje een probleem, wanneer ik een SW-tekening in DWG exporteer, veranderen de zijkanten van de DWG van waarde als ik erop klik (nogal vreemde bug...)
Hetzelfde geldt voor de blokken die ik gebruik: die zijn totaal niet op hun plaats in de MEP.
Heb je enig idee van het probleem?
Bedankt en tot ziens
Hallo
Vreemd... Zou het soms geen probleem zijn met visieprojecties?
Nou, bijvoorbeeld dat het beeld niet op een vliegtuig wordt geprojecteerd, maar dat het iets verschoven is (een lichte ISO)
In dit geval berekent de 2D de kust opnieuw naar de werkelijke geprojecteerde dimensie...
Anders zie ik niet echt in waarom de opnieuw berekende waarde in de 2D zou veranderen ...
Als je een eenvoudig stuk (een vierkant) en de tekening ervan zou bevestigen, zouden we dit in meer detail kunnen bekijken.
Nee, ik ben "plat".
Ik ga proberen dit te doen met een heel basaal stuk, omdat ik dit plan niet kan communiceren.
Hoi allemaal
Een manier zou zijn om de optie "Locatie verminderen bij het verwijderen of wijzigen van afmetingen" in Tool / Option / Tekening uit te schakelen
Hallo weer allemaal: ik zou je volgende week kunnen antwoorden (SW Pro probleem).
Dank u allen
Hallo
of je tekening is niet up-to-date met betrekking tot 3D ==> je moet de MEP opslaan na zijn referentie (PRT of ASM) en daarna de DWG doen (ik raad zelfs een DXF aan in plaats van DWG)
of het komt van de software die de DWG koppelt
natuurlijk door de waarden van de dimensies in SW niet te forceren, omdat software die DWG leest (autocad bijvoorbeeld) de neiging heeft om de echte waarden van de dimensies opnieuw weer te geven wanneer je ze selecteert