SolidWorks-kansen 2019

Hallo

Sinds de installatie van de 2019-versie van solidworks kan ik geen dimensie meer op een schets zetten. Het menu ziet er goed uit, maar de beoordeling verschijnt niet.

Heb je een idee over het probleem???

CDT

Hallo

Collega's op het forum zullen zeggen dat ik aan het dwalen ben, maar je moet niet vergeten dat wanneer je de versie wijzigt, SW deze voorkeuren aan hem voorlegt (fabrieksinstellingen zoals ze zeggen).

Als u uw hele omgeving wilt vinden en vooral dit type instelling, moet u altijd het swsetting xxxxx-bestand opslaan. SLD Reg voor de up-grade.

En activeer het opnieuw na de up-grade.

Dus of je gebruikt het bestand in kwestie, anders moet je naar de instellingen gaan vanaf de bovenste banner

== > Hulpmiddelen ==> opties ==> schetsen   en ook "snapping relatie"

Of in het algemeen   ==> gebruik het standaard decimale symbool.

De kans is namelijk groot dat de eigenschappen van uw document dan zijn overschreven
==> eigendom van het document ==> offertes

Vriendelijke groeten

3 likes

Zozo_mp hij doordraaft, maar hij heeft gelijk als hij eraan herinnert dat je een back-up van de instellingen moet maken, het stelt je vaak in staat om uit de puinhoop te komen door ze eenvoudig opnieuw te installeren!!

Vriendelijke groeten

3 likes

Hallo

Is de optie "toon schetsafmetingen" ingeschakeld? (zie bijgevoegde afbeelding)

affichage_cotations.jpg

Hallo

@d.Roger, dus ik zou zeggen dat ik voor de overgang van de ene versie naar de andere  precies een groot probleem had. Want van de ene versie naar de andere SW worden niet altijd dezelfde  bestanden  in dezelfde map opgeslagen. Ik heb de prijs betaald. Wees dus voorzichtig.

een van de voorbeelden is dat ik het Ø-teken op mijn tekeningen niet meer opmerk omdat de notitiemap van plaats was veranderd bij  het wijzigen van versie.

Moge de kracht met je zijn.