Afmetingen op isometrische weergave

Hallo

Ik wil graag een isometrische weergave laten zien met alle belangrijke ribben.

Ik heb het met de hand geprobeerd, maar de ribben passen niet altijd op de juiste plek en zijn soms onmogelijk te ribben.

Ik heb ook "Modelobjecten" doorgenomen, maar Sw vertelt me dat hij de afmetingen niet kan plaatsen omdat de weergave niet parallel is.

Heeft u een oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat dank =)

Als je punten plaatst, geeft hij je dan de echte kansen?

1 like

Hallo

Door de eigenschappen van de weergave te veranderen van "geprojecteerd" naar "waar", lost het het probleem niet op?

http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/sldworks/Dimension_Type.htm

Edit: indien mogelijk, geef de voorkeur aan de hoekpunten voor de offerte.

1 like

Ik sluit een stuk in zodat je een beetje kunt zien.

Het lukt me om een paar ribben te plaatsen, maar niet allemaal....

Ik zou bijvoorbeeld de totale breedte, de lengte, de rib van de druppelaar, de ribben van de retouren, de hellingshoek willen zetten.

rep_61-62.sldprt

Ik moet er wel op wijzen dat het een plaatwerkonderdeel is, dus ik heb niet altijd scherpe randen...

Op een ISO-bestand geen zorgen door aparte punten te selecteren

capture_cote_iso.jpg

Ja, het geeft komma-dimensies die niet erg handig zijn

Nou, het is niet top, maar ik denk dat Gerald op de goede weg is... Je moet snijpunten plaatsen, dat is het beste wat je kunt doen.

Jammer dat Sw de ribben niet kan importeren zoals op de andere uitzichten... :/

Ik geef niet om de ribben, het zijn vooral de ribben die voor mij belangrijk zijn

Bedankt jongens!

1 like

Hallo

In Inventor kunt u met de rechtermuisknop bij het maken van de dimensie dimensies maken die trouw zijn aan het basismodel.

Zou dat niet mogelijk zijn op Solidworks?

1 like

Te maken met de automatische offerte omdat er een optie is om het onderdeel over de zijkant te nemen....  

Het probleem is dat er in automatisme iets te eten en te drinken is en het oneetbaar wordt

Hallo Misschien door door de visualisatiekubus te gaan U moet een mechanisch gelaste assemblage maken (kan met één klik op elk type kamer worden gedaan) en vervolgens een visualisatiekubus bijwerken en maken (die overeenkomt met de grootte van de kamer) Dan is het heel simpel voor de kansen

Dank u allen voor uw antwoorden.

Mushuui, ik begreep niet alles.... Kunt u uw woorden illustreren? =)