Hoi allemaal
Is er een oplossing om de kleur van de verborgen randen in de tekening te veranderen?
Zonder door te gaan: systeemopties / Kleuren dan Tekening, verborgen randen van het model, omdat ik weet dat deze manip' die de kleur op al mijn tekeningen zal veranderen.
Het idee zou zijn om de kleur van sommige weergaven te veranderen, alleen voor het begrijpen van het plan.
Bedankt
Hallo
Ik denk niet dat dat mogelijk is. U kunt een laag toewijzen voor alle regellettertypen voor een bepaalde weergave, maar u kunt de verschillende regeltypen niet scheiden.
Hallo
Het kan lang zijn, afhankelijk van de complexiteit, maar er is nog steeds de mogelijkheid om de kleur te wijzigen door de randen te selecteren en vervolgens de opdracht lijnkleur te gebruiken,
<misschien lukt het iemand om ze via API te selecteren>
Doe anders het tegenovergestelde, wijzig de systeemoptie, selecteer vervolgens alle betrokken weergaven en gebruik "componentlettertype"
Ja, helemaal niet dom, ook al zou het het gemakkelijkst zijn om de kleur van de verborgen randen voor eens en voor altijd te veranderen. Dit zal gevalideerd moeten worden door het voltallige studiebureau
Ik denk dat er een kleine optie ontbreekt aan de kant van de documenteigenschappen.
Ja, u kunt de standaardkleur van de verborgen randen wijzigen (bijvoorbeeld in rood), maar het werkt alleen als het deel niet op een andere laag staat dan de standaardlaag, waardoor het gedwongen wordt alle lijnen te kleuren. Maar het zal alle stukken beïnvloeden, tenzij je een laag maakt die de kleur zwart forceert.
Ik heb het net geprobeerd, maar het wijzigen van de laag op één weergave heeft invloed op alle weergaven in de opname.
In het venster Lettertype is de optie Alle weergaven vooraf geselecteerd😉
Ja, niet verkeerd