Kleine vraag, al mijn tekeningafmetingen zijn in donkergrijs bij de leden van het Europees Parlement, behalve een soort afmeting voor de symbolen voor het boren die in het zwart zijn en die ik niet kan wijzigen. (Ik kan de overeenkomende regel niet vinden in gereedschap/optie/kleuren)
Vandaar mijn vraag hoe ik de kleur van deze symboolannotatie voor boren kan wijzigen?
OBI WAN het stoort me om de opties in de documenteigenschap te wijzigen omdat sommige cartoonisten de voorkeur geven aan de zwarte zijkanten en anderen aan grijs omdat de MEP naar mijn mening beter leesbaar blijft. Ook geen kleur in het pad dat wordt weergegeven op sw2014.
GT22 De 2 video-opties Geïmporteerde (piloting) en niet-geïmporteerde (piloted) dimensies zijn grijs in mijn systeem/kleuropties en toch zijn de dimensies bij het importeren van de afmetingen via het modelobject of via het symbool voor boren in het zwart, vandaar het probleem.
. Pl Ik ken de verschillen. En het voordeel van de 2 methoden is alleen dat de kleur van de geïmporteerde ribben niet overeenkomt met de kleur die in de opties is gedefinieerd (zie antwoord GT22)
Ik ben vergeten aan te geven dat ik in SW2014 SP4.0 ben