Hallo, ik wilde weten of het mogelijk was om aan elk type piercing een kleur te geven?
bijvoorbeeld een gat Ø5 diepte 15 gemaakt met de boorwizard is groen en een gat van Ø8 diepte 15 is rood.
Het doel is om de juiste kleur direct op het gat in de tekening te zetten. Ik heb erover nagedacht om dit via lagen te doen, maar ik weet niet of het mogelijk is. of via een macro die ik in de tekening start, detecteert het de Ø en prof. (net als bij de boortafel) op de selectieweergave en wijst het een vooraf gedefinieerde kleur toe voor elk type boring.
Afgezien van een macro, zie ik niet in hoe SW, dat strikt de internationale normen van industrieel ontwerp respecteert, kleurfuncties zou hebben. Vooral omdat de Europarlementariërs meestal in zwart-wit zijn (met uitzondering van enkele annotaties en andere kleuren die over het algemeen om interne organisatorische redenen met de hand worden aangebracht).
Laten we wachten tot onze collega's ons voorbeelden geven en een oplossing die uw verzoek ondersteunt.