Kleurkeuze BOM

Hallo

Wanneer je de markering in een nomenclatuur selecteert, verandert de tekst van de kolom in "geel/oranje", wat voor mij onleesbaar is. Is het mogelijk om deze kleur te veranderen?

Ik zocht in systeem / kleuropties en ik speelde met de kleurencombinaties, maar geen enkele in de lijst komt a priori overeen ...

Als iemand zou weten hoe ik de weg kan wijzen, als er een oplossing bestaat?

Bedankt!

Hallo

Misschien een screenshot om je probleem te illustreren?
Als ik hoor over geel/groen in SW is het meer als er een verbroken link is, aan de zijkanten of annotaties. Nooit gezien op een nomenclatuur.
Wees ook voorzichtig bij het maken van een nomenclatuurtabel of iets anders, om voorzichtig te zijn met de actieve laag en de kleur ervan.

1 like

Hallo

Het zal inderdaad veelzeggender zijn:

Ik selecteer een cel in de nomenclatuur, de hulplijnkolom verandert in kleur

Als ik de selectie uitschakel, is alles in orde:

Na wat testen lukt het me om hetzelfde te krijgen op de qty-kolom na handmatig forceren (de cel bewerken). En inderdaad, zodra je de tafel verlaat, wordt alles weer zwart.
Dus voor mij betekent het dat de autolink op de een of andere manier is verbroken.

Ik werk niet met artikelnummers, maar zelfs als ik het nummer in de tabel verander, veranderen de bubbels dienovereenkomstig, zelfs door te verwijderen of wat dan ook, dus hier droog ik een beetje op.

Hetzelfde als @FUZ3D wanneer je de N forceert, verandert deze in oranje en ik heb ook niet gevonden hoe ik deze kleur in de opties kan wijzigen. Ik denk dat de kleur helaas niet bewerkbaar is, ook al is het inderdaad erg slecht gekozen.

Hallo;
Is het niet handiger om het nummer rechtstreeks in de ballonnen te wijzigen in plaats van in de nomenclatuur?

of directer:
Video_Numero_Nomenclature

Waarschuwing: met deze methode kunt u hetzelfde nummer toewijzen aan verschillende componenten...

Vriendelijke groeten.

1 like

@Maclane daarom is het aanbrengen van een wijziging in de tabel minder riskant, zolang de nummers in oplopende volgorde worden gesorteerd, worden duplicaten vrij snel opgemerkt, in tegenstelling tot een weergave.

Bekijk de nieuwigheid van 2023 in deze video op ongeveer 8mn20:

Rode kleur (aanpasbaar in de opties) en de mogelijkheid om standaardwaarden te herstellen

2 likes

Bedankt voor je feedback,

inderdaad zal de functie in V23 zijn :slight_smile:

1 like