In een brede opname van een as/naafconstructie wil ik een lokale snede maken bij een sleutel en de draad aan het einde van de as. (figuur 1) Ik zou graag willen dat de boom wordt uitgesloten van de snede en dat er op de gewenste plaats een lokale snede wordt uitgevoerd, maar het feit dat het stuk van de snede is uitgesloten, de lokale snede is niet van toepassing op de boom
Hallo Aan mijn kant, afgezien van de superpositie van twee weergaven, werkt niets. (lokale snijas + verborgen schroeven, en lokale snijas + zichtbare schroeven)
Ik heb geprobeerd te beginnen met een klassieke snit, maar er is inderdaad een probleem met de uitsluitingen. Dus ging ik voor 2 gedeeltelijke sneden, een rechthoekige en de volgende in aardappel. Maar we eindigen met een dubbele arcering op de paarse stukken. Om dit effect te verwijderen moet je met de rechtermuisknop op de 2e snede in de bouwboom / eigenschappen klikken en de paarse stukken uitsluiten.
Tip om de cups op de juiste plek te positioneren, voor de eerste heb ik op de verticale in het rood geklikt en de 2e op de groene. (Ik haat de diepte van de snijfunctie)
Ik voeg ook het SW 2019-bestand toe. As 1.zip (380,7 kB)