Ja, de afvlakking is duidelijk niet schoon genoeg om uit de juiste kruispunten met de buis te komen. U zult waarschijnlijk veel geleidingscurven moeten toevoegen aan de afvlakking om het te laten werken zoals het hoort.
Hallo froussel, Scofield, Bedankt voor de informatie, ik zal omgaan zoals je zegt, ik houd je op de hoogte, bedankt iedereen die mijn vraag wilde beantwoorden, nogmaals bedankt... @+. AR.
Hallo!!! Sylk, Nee, nee, nee, ik heb wel een schets van de binnenste Ø, ik heb zelfs een verwijdering gedaan door het materiaal op te winden... Om dit te verhelpen heb ik drie functies gebruikt, twee materiaalverwijdering aan beide zijden, daarna een rolverwijdering voor de afwerking... Dus, jammer. Ik probeer wel de curve of hulpcurven te tekenen voor deze afvlakking. Maar omdat ik het snel moet doen, deed ik het zo snel mogelijk. Ik ben er nog steeds mee bezig om dat te verbeteren. Heel erg bedankt, goede WE, @+. AR.
Precies, ik stel voor dat u een schets van de buitendiameter van de buis verwijdert, zodat uw " bailer " op de buis komt te rusten in plaats van zichzelf erin te steken.
Ik heb het geprobeerd op de gedeelde trede en mijn SW2020 wil dat niet (vandaar mijn opmerking over de niet geweldige oppervlakken op het groene gedeelte. Bovendien is dit te zien op de screenshots: de curve tussen grijs en groen is niet duidelijk).
Ik probeerde de 2 Ø, kruising, splitsen, booleaans... Het model is gewoon niet goed, sorry @A_R je de kopie moet beoordelen, als je nu een gewenst resultaat krijgt met nog 2 of 3 functies... U hoeft zich geen zorgen te maken...