Kromming zonder dikte

Hallo

Hier zou ik graag wat simulatie willen doen, maar hij kan de lichamen niet vinden, hij vertelt me "kromming/lijn met nul dikte. Hoe kunnen we dit oplossen?

Bij voorbaat dank

Vriendelijke groeten

sans_titre.jpg

Hallo

A priori doe je FlowSimulation of FlowSimulation Xpress.

Je moet dus beginnen met het fysiek blokkeren van je uitlaten-inlaten op je buizen.

Dan heb ik moeite om op de foto het probleem te zien, maar misschien is een verstopping voldoende?

@+

2 likes

Bedankt voor het idee, maar nee, ik heb net geprobeerd te pluggen met een extrusie van 1 mm, maar nog steeds dezelfde foutmelding

Hallo

Ok kun je een afbeelding in een andere richting maken en ook een afbeelding van de creatieboom.

@+

1 like

Is het mogelijk om een zeefdruk van de volledige kamer in wireframe te zien?

of maak sneden om de diktes te onderzoeken

Is het een onderdeel dat in solidworks is gemaakt?

@+

1 like

Ja, het is een onderdeel dat is gemaakt met solidworks

sans_titre.jpg

Is de bodem ook verstopt?

Er zijn 4 lichamen? Moeten we ons niet bij hen aansluiten?

Wees voorzichtig, er is een oppervlaktelichaam, het is degene die het probleem moet zijn, dus verwijder het of sluit het uit van de analyse...

1 like

Waarom niet direct in volume zijn?

Anders is de inlaatbuis verdikt, maar de verbinding met het hoofdgedeelte mag alleen een rand creëren.

Alles werd in het oppervlak gedaan, het is de enige oplossing om een snede te hebben zoals we in werkelijkheid doen.

Alles is geblokkeerd. Het water komt van bovenaf naar binnen en komt via de buis naar buiten.

Ik zal in uw plaats zijn met het oog op de onderdelen

Ik zal de kamer in volume herbouwen

met de schaalfunctie aan het uiteinde, omdat deze blijkbaar dezelfde dikte heeft

en de laatste extrusie om het onderdeel af te werken

@+ ;-)

1 like

Of anders andersom, doe alles in het oppervlak en bind aan het einde in.

Het deel is in volume (4 volume lichamen precies), maar er is een oppervlak in het bestand en ik denk dat dit is wat de fout in FlowSimulation veroorzaakt.

@+

1 like

Re

Als je in 2014 duwt u mij het bestand, ik kan er direct naar kijken en je stuurt het terug, anders kijk ik en vertel ik je wat mij slecht lijkt.

@+

1 like

Is er een manier om een dwarsdoorsnede te hebben die door de as van de buis gaat?

Ik heb de kromming omringd die problematisch is

sans_titre.jpg

Door alle vlakken te maken en aan het einde in te dikken is er geen rand-PB meer.

2014-02-06__surface_rev.sldprt
2 likes

Uh, als je niet in 2013 bent, hier is een overzicht.

2014-02-06_surface_rev.png

Bedankt allemaal voor het antwoorden, ik heb +1 gemaakt voor al jullie antwoorden.

Fijne dag

Ja, op uw afbeelding kunnen we duidelijk zien dat er een "gat" is, dus de oplossing van @opiep27 naar eapissir aan het einde zal het probleem verhelpen.

@+

2 likes