Jestem studentem na kierunku systemy informatyczne (IS) i transformacja cyfrowa.
Prowadzę osobisty projekt dotyczący nowych interakcji świata cyfrowego i gier wideo, działalności, która jest obecnie szeroko zdemokratyzowana w naszych nowoczesnych społeczeństwach; i ich związek ze światem trójwymiarowego (3D) projektowania środowiska.
Chciałbym zaproponować Państwa członkom krótki kwestionariusz, którego odpowiedzi będą dla mnie bardzo przydatne do zbadania i scharakteryzowania nowych interakcji świata cyfrowego (obecnych i przyszłych) oraz zabawnych działań związanych z uczestnictwem w grach wideo przez graczy nieprofesjonalnych lub również profesjonalnych.
Będę również w stanie przekazać Państwu (na żądanie) częściowe wyniki proponowanych odpowiedzi.
Ten kwestionariusz składający się z około piętnastu pytań jest całkowicie anonimowy, nie będą wykorzystywane żadne dane osobowe.
Kwestionariusz ten spełnia również standardy przepisów RODO dotyczących danych osobowych.
Prawdopodobnie bardzo interesujące jako śledztwo, ale nie sądzę, że wybrałeś odpowiednie forum do tego! Tutaj jest to bardziej CAD (Computer-Aided Design) => projektowanie części mechanicznych na komputerze PC
Chociaż często mówię moim dzieciom, że moja praca polega na robieniu tego, co one: robieniu kółek i kwadratów do rysowania, wątpię, że szukasz tego rodzaju gier
Jeśli chodzi o " projektowanie środowiska ", oprogramowanie może nadal mieć swój udział w użyteczności. Zaczynając od modelowania obiektów, co z pewnością nie jest prerogatywą. Ponieważ gry stają się coraz bardziej realistyczne i zdolne, projektowanie realistycznych mechanizmów, a przynajmniej wiarygodnych, które można zintegrować, można wykonać za pomocą CAD. Również modelowanie infrastruktury i budynków. Na boiskach w ogóle się już nie nadaje.
W każdym razie prawdopodobnie konieczne będzie przetworzenie tych modeli za pomocą innego oprogramowania, aby dostosować ich topologię do gier wideo.