Krótkie śledztwo na temat projektowania 3D w świecie gier wideo

Jestem studentem na kierunku systemy informatyczne (IS) i transformacja cyfrowa.

Prowadzę osobisty projekt dotyczący nowych interakcji świata cyfrowego i gier wideo, działalności, która jest obecnie szeroko zdemokratyzowana w naszych nowoczesnych społeczeństwach; i ich związek ze światem trójwymiarowego (3D) projektowania środowiska.

Chciałbym zaproponować Państwa członkom krótki kwestionariusz, którego odpowiedzi będą dla mnie bardzo przydatne do zbadania i scharakteryzowania nowych interakcji świata cyfrowego (obecnych i przyszłych) oraz zabawnych działań związanych z uczestnictwem w grach wideo przez graczy nieprofesjonalnych lub również profesjonalnych.

Będę również w stanie przekazać Państwu (na żądanie) częściowe wyniki proponowanych odpowiedzi.

Ten kwestionariusz składający się z około piętnastu pytań jest całkowicie anonimowy, nie będą wykorzystywane żadne dane osobowe.

Kwestionariusz ten spełnia również standardy przepisów RODO dotyczących danych osobowych.

Link: e-Ankieta | Mieszkać

Pozdrowienia

Witam.

Prawdopodobnie bardzo interesujące jako śledztwo, ale nie sądzę, że wybrałeś odpowiednie forum do tego!
Tutaj jest to bardziej CAD (Computer-Aided Design) => projektowanie części mechanicznych na komputerze PC

Chociaż często mówię moim dzieciom, że moja praca polega na robieniu tego, co one: robieniu kółek i kwadratów do rysowania, wątpię, że szukasz tego rodzaju gier :wink:

4 polubienia

Do ponga powinien to zrobić :innocent:

3 polubienia

… Solidworks " Wirtualne kursy" jego konto?

Pod względem renderingu nie jest daleko od Dooma z 1993 roku... brakuje tylko trybu FPS. (Strzelanka pierwszoosobowa) :grin:

7 polubień

Jeśli chodzi o " projektowanie środowiska ", oprogramowanie może nadal mieć swój udział w użyteczności.
Zaczynając od modelowania obiektów, co z pewnością nie jest prerogatywą.