Hallo
Het is meerdere keren in een paar uur tijd geweest dat SW neerstort bij de opening van een schot...
Laatste rapportnummer: sldworks:121DF7050
Enig idee? Het wordt eerlijk gezegd erg pijnlijk!
Hallo
Het is meerdere keren in een paar uur tijd geweest dat SW neerstort bij de opening van een schot...
Laatste rapportnummer: sldworks:121DF7050
Enig idee? Het wordt eerlijk gezegd erg pijnlijk!
Hallo
Gebeurt dit op 1 vliegtuig of op alle vliegtuigen?
Vriendelijke groeten
- Kamer- of asm-abonnement?
- de machine is gestopt en vervolgens opnieuw opgestart (en niet gewoon opnieuw opgestart);
- Poging tot openen op meerdere machines?
- Openen de door de Europarlementariër aangeroepen model(len) correct?
Dit gebeurt op verschillende niveaus, van verschillende modellen.
Er zijn meerdere bladeren in elke opname.
Dit zijn plattegronden van kamers.
Nee, de machine is niet gestopt/opnieuw opgestart. Ik doe het nu.
Als het probleem zich blijft voordoen, probeer dan de software te repareren en de stuurprogramma's van de pc-elementen bij te werken.
Cdt
Ik ben vorige week overgestapt naar SP1.0 (2018).
Het doet me denken dat bij het installeren van de 2018-versie (en het is niet de eerste keer), het installatieprogramma vraagt om de computer opnieuw op te starten, wat wordt gedaan, maar het verzoek komt systematisch terug.
Gezien het antwoord van Steffeno , leid ik af dat het waarschijnlijk nodig zou zijn geweest om te stoppen/starten.
Op dezelfde manier hebben mijn collega's en ik deze installatie van een nieuwe versie op een bijgewerkte manier gedaan (voorgesteld door de installateur).
Dit zou een aanwijzing kunnen zijn, vooral omdat we sommige bestandslocatiepaden handmatig moesten omleiden (vervang "2017" door "2018").
Hallo
Voor de installatie van een hoofdversie van SolidWorks wordt het ten zeerste aanbevolen om de vorige versies te verwijderen, de resterende items te verwijderen en vervolgens de nieuwe versie te installeren en te configureren.
Vriendelijke groeten
Ja, vaak denken we dat we tijd besparen door een eenvoudige update uit te voeren, maar uiteindelijk verwijderen we alles en installeren we opnieuw, dus dubbele tijdverspilling op het einde...
Leren we van onze fouten;)
Bravo aan Dassault voor het voorstellen van het als een installatie optie in dit geval:)
Gelukkig is het niet mijn hoofdsoftware (lang leve TopSolid!).
Ja, ik zou benieuwd zijn naar de staat van het register, evenals de ProgramFiles, tijdelijke en andere mappen na verschillende installaties van TopSolid, of welke software dan ook!!!!
Hallo
Toen ik dit probleem een keer had, omzeilde ik het door mijn assemblage in de opgeloste modus te openen en vervolgens opende ik het plan. Het deblokkeerde me.
Moge er kracht bij je zijn.
Het voordeel van TopSolid is dat ze bij de grote updates de installatie komen doen... Rustig!
Oh, maar in feite, als het eenmaal de fout heeft gemaakt nadat het is geopend, is SW opnieuw opgestart, maar het kan terugkomen op het volgende plan ...
Dank u, meester.