Crash na het toevoegen van routeringsaccessoire

Hoi allemaal

Ik ben zo vrij om uw hulp te vragen omdat ik SLDW heb die systematisch crasht na het toevoegen van een accessoire aan de routering.

Wat ik doe : Ik bewerk mijn routing (schets);  Ik klik met de rechtermuisknop op het punt aan het einde van de route ; en ik selecteer "een accessoire toevoegen" ; Ik selecteer mijn T-shirt, verander de oriëntatie met shift en zodra ik klik om te valideren, crasht SLWD systematisch.

Ik slaagde erin om mijn universiteit voor het eerst zonder enig probleem en sindsdien onmogelijk te integreren.

Ik heb mijn Solid geïnspecteerd en alles ziet er goed uit, ik heb ook een SLDW-onderhoud uitgevoerd met SLDW Rx en ook mijn pc opnieuw opgestart, niets helpt.

Ter info, deze methode werkt met andere componenten die ik heb ingesteld (klep,...).

Ik bevestig de assy en het deel in kwestie in PJ.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Nicolaas

te_din2615.sldprt
BM-04-100-PE.SLDASM

Hallo

Voor het weinige dat ik heb kunnen gebruiken, is de routing over het algemeen onstabiel en crasht deze regelmatig zodra een route wordt gewijzigd (bijvoorbeeld het verplaatsen van een waypoint). Kijk in plaats daarvan met de ondersteuning die de analyse van het probleem zal begeleiden en meld dit mogelijk aan SW, zodat zij zich verwaardigen dit supplement betrouwbaar te maken.

Het instabiliteitsrapport is geldig voor SW2020 en SW2021, beide in SP5.

2 likes

Hallo

Hoe zit het met het slepen en neerzetten van het onderdeel uit de bibliotheek? Is er een crash? Als je een T-shirt uit mijn bibliotheek aansluit voor sommige tests

Met vriendelijke groet,

te_egal_spd_iso.sldprt

En ik krijg deze foutmelding tijdens het bewerken van uw deelfamilie

capture_decran_2022-10-06_095831.png