Automatische creatie van een enkele gebogen buis in plaats van meerdere bochten

Hallo

Zou iemand me kunnen helpen?
Als ik een pijp maak met de routeringsmodule, komt het wel eens voor dat op dezelfde massieve pijp elke pijp en elke bocht op een normale manier verloopt en dat ik in het midden van een pijp een enkele buis maak met meerdere ellebogen en rechte delen die elkaar opvolgen (een bocht voor massief) terwijl mijn routeringseigenschappen niet op buigen staan.
Zie onderstaande afbeelding

Bij voorbaat dank

Hallo;
Ik zou zeggen dat de reden moet zijn dat je geen andere ellebogen dan 90° (of helemaal geen ellebogen) in je Piping-bibliotheek hebt (althans voor de DN200)... Vergis ik me?

1 like

Hallo

Ik heb een DN200 elleboog van 15, 30, 45 en 90 graden.

Ik begrijp het niet.

Hallo;

Kunt u de vorige schermafbeelding uitbreiden zodat we de set opties kunnen zien (FeatureManager).
Dit fenomeen lijkt alleen invloed te hebben op uw DN200 buizen en ellebogen... Probeer er een paar op een andere schets te plaatsen om te controleren of dit probleem wordt gereproduceerd.

2 likes

Hier is een snelle test, het creëert al mijn ellebogen op 15, 30, 45 en 90°

2 likes

Het enige wat u hoeft te doen is uw twee freesmodi te vergelijken (let op de hoeken en stralen van uw basisschets)... Je screenshots geven me niet genoeg informatie om je verder te kunnen helpen...

1 like