Het is niet erg ingewikkeld om te doen door herhaling, maar je geeft je kennis aan. Kun je een afbeelding plaatsen van het gewenste rietwerk en de vorm van de streng die wordt gebruikt voor stokslagen. Wij kunnen u zeker helpen
Hallo Wat is ook jouw doel? 3D-printen bijvoorbeeld? Anders is alleen een textuur voldoende. Maar ik heb het gevoel dat we veel plezier gaan hebben, hier vinden we het leuk
Ik wil graag twee meubeldeurkozijnen reproduceren met vlechtwerk. Zelfs als ik een kleine beginner ben, heb ik er mijn hoofd van gemaakt om het in 3D te doen, maar niet zo eenvoudig in feite Haha
De beweging van elke streng van de stok moet worden gereproduceerd. Hier is een voorbeeld gemaakt door een takje te grijpen (de kans is groot, kijk maar naar het principe)
Je ontsnapt niet aan botsingen, maar verminder het effect van botsingen wel, dus wees voorzichtig als je de mazen met elkaar wilt samenvoegen of niet. Daarna, zoals ik al zei, hangt het allemaal af van waar je het voor modelleert. (visueel, 3D-printen...)