Aanmaken van een beheerdersaccount onder Mycad-services

Hallo;

Wat betreft de online tools die zijn opgenomen in de Mycad Premium-suite, zou ik graag de activiteiten van mijn collega's die onder ons bedrijf zijn geregistreerd, willen kunnen beheren.

Is het mogelijk voor u om een bestaand account te upgraden naar "Super Administrator", om al dan niet toegang te verlenen tot de tools:

Bibliotheken (downloaden toestaan of niet downloaden)

Mycadtools (downloaden toestaan of niet uitvoeren)

Mycadplace (toegang toestaan of niet en type gebruik -totaal/alleen-lezen...)

Smartdesign (wel of niet downloaden)

Mycad Learning (wel of geen toegang toestaan... naast de reeds aanwezige administratie)

Myproduct (wel of geen gebruiksrechten toestaan)

My3dPlayer (het al dan niet toestaan van gebruiksrechten)

... evenals alle tools die ik misschien heb weggelaten...

Het zou ook interessant zijn om een tracking sheet te hebben van de activiteiten van de mensen die bij ons bedrijf zijn aangesloten op Mycadservices.

Zou je een "verzoek tot verbetering(en)" functie kunnen toevoegen aan deze tools zoals die offline bestaat op de Mycadtools?

Ik weet niet met wie ik contact moet opnemen om deze verzoeken te doen, dus ik post elke kans vanaf het forum. Een woord voor de wijzen.

Vriendelijke groeten

Hallo

Er is geen echte beheerdersrol in myCADservices Premium

Al uw medewerkers hebben toegang tot de inschrijving, het informatiecentrum, de bibliotheken, het downloaden van instellingen (myCADtools, SmartDesign, enz.), de myCADlearning-training, enz.

Er zijn 2 uitzonderingen:

1. myCADplace of er is een rol van "Supervisor": Dit is de enige die nieuwe projecten kan aanmaken en voor elk project een of meer beheerders kan aanwijzen. Hij kan ook andere "Supervisors" afvaardigen. De beheerder van een project kan de projectleden uitnodigen en hen hun respectievelijke rollen toewijzen (Kijker, Medewerker, Beheerder)
  2. myCADlearning of er is een "Administrator" rol waarmee u de training van uw medewerkers kunt volgen (Wie, Welke training, Voltooiingspercentage). Hij kan andere beheerders afvaardigen

Ik nodig u uit om contact op te nemen met Visiativ support als u meer informatie wilt of als u hulp nodig heeft bij het gebruik van myCADservices Premium

Met vriendelijke groet

1 like