Een textuurweergave maken (CREO)

Hallo

Als ik wil renderen met een textuur op het deel of een deel van de kamer, heb ik een heel donker resultaat op de textuur en zie ik niet wat er mis is.

Ik activeerde de textuur in de renderingconfiguratie, stelde de kwaliteiten in op het maximum, wijzigde de lichten voor een goede belichting.

Ik vraag me af of er geen configuratieparameter is om aan te passen.

Om het even welke ideeën?

Bedankt

S.B

1 like

Hallo

Ik heb het renderen op CREO half opgegeven.

Ik heb ervoor gekozen om een aparte software te hebben voor rendering.

Aan de andere kant heb ik CREO 2.0 niet geprobeerd, is het beter gedaan dan CREO pro5.0?

1 like

Om de waarheid te zeggen, ik weet het niet, ik had geen Creo Pro 5.0 beschikbaar.

Om mijn vraag te illustreren, een paar afbeeldingen:

1 - De textuur op het onderdeel:

2 - De kamer in de slaapkamer:

3 - De weergave:

Hallo

Ik zag een trainer en stelde hem de vraag (of liever de lijm).

Het zou komen van het beheer van de lichten, door de intensiteit te veranderen.

Hij slaagde erin om na 15/20 minuten een getextureerde afbeelding uit te voeren na het testen van veel verschillende instellingen.

Ik denk dat het verder gaat en dat je ook de kleuren van de kamer onder de texturen moet zien.

Wordt vervolgd...

S.B

Hallo 

Het is me gelukt om basisweergaven te maken met Creo 2.0, maar ik vermijd het te veel aanraken van de lichten omdat het snel ingewikkeld is. Dus daar kon ik je niet mee helpen

1 like

Eureka, ik heb het gevonden.

Het is de intensiteit van de lichten die een rol spelen, evenals de intensiteit en helderheid van de kleur.

Maar wat essentieel is, is het textuurbeeld.

In mijn geval nam ik mijn afbeelding .jpg en veranderde deze met de afbeeldingseditor in .tx3

Dit is HET belangrijke punt.

Tomalam, aangezien jij de enige bent die heeft geantwoord, krijg je voor de moeite de punten.

S.B

1 like

Het is waar dat ik een keer voor de gek ben gehouden met de intensiteit, hoeveel ik ook op fluorescerend geel deed, ik had ganzenpoep!

ps: Bedankt voor de punten