Een subassemblage maken in een configuratie-assembly

Hallo

Het ding leek me triviaal en uiteindelijk helemaal niet... Ik heb een assemblage (die ik X noem) met veel configuraties en gebruikt in andere assemblages (B, C, D, enz.).

Om praktische redenen moet ik verschillende stukken van deze assemblage "compileren" tot een subset (die ik A noem). Ik heb de methode " Vorm een subassemblage" geprobeerd, maar de beperkingen die worden uitgeoefend tussen de onderdelen van deze nieuwe subassemblage en de rest van de delen van X worden niet overgenomen (in welke configuratie dan ook), en de beperkingen die worden uitgeoefend tussen X en de assemblages B, C, D enz. worden ook niet overgenomen.

Ik denk dat er iets is dat ik doe dat niet gedaan zou moeten worden, of ik doe het niet en ik zou moeten... Of het kan niet, in dat geval is het saai... :( Weet jij een methode om mijn doelen te bereiken?

Dank u voor uw bijdrage

Hallo

U moet elke keer een beperking koppelen aan een subset (ongeacht de configuratie) en vervolgens geeft u aan om alleen op de gekozen configuratie te gebruiken met behulp van het menu "Functie configureren". (klik met de rechtermuisknop op de beperking).

configuration.png

configuration.png

Bedankt voor het antwoord,

Maar ik kan de weg vooruit niet begrijpen...

Als ik het leuk vind om de subset te maken, waarschuwt het me dat bepaalde beperkingen en functies zullen worden doorbroken, en dat is precies wat ik probeer te vermijden... (zie PJ) Ik begreep niet alles, kun je het concept een beetje verduidelijken alsjeblieft...

capture.jpg

Sorry, ik begreep het probleem eerst niet precies. mea culpa :)

De functie "Lijst van externe referenties" moet de relaties tussen subsets aangeven.
Er moet dan een probleem zijn op dat niveau.

reference_ext.png

reference_ext.png

het moet zijn omdat uw functies afhankelijk zijn van randen of oppervlakken die behoren tot onderdelen die niet in "A" zullen worden verplaatst.

Je kunt proberen de schetsen van deze functies te beoordelen (zodat je geen externe refs meer hebt) en daarna je subassemblage opnieuw doen.

1 like