Ik heb een vraag, want in macro zal het een beetje lang zijn om te doen denk ik.
Is het bijvoorbeeld mogelijk: Om in een schets een gat in het midden te maken en dus het materiaal te verwijderen...
Om vervolgens de functie op te slaan zoals de piercinghulp doet, gewoon om gewoon te slepen en neer te zetten of iets dergelijks
omdat ik een bibliotheek van standaarden aan het maken ben, en op dit moment heb ik alleen de blokken... En alle keren dat het zou bestaan om een 2 of 3 stap minder te doen, zou het bij mij passen
Bedankt voor je antwoorden, dus ik heb getest dat het werkt, maar ik heb een gerelateerde vraag... Kunnen we de richting van het invoegen niet veranderen, het blijft aan dezelfde kant als het in de kamer is gemaakt?
Ik heb het bijvoorbeeld aan de rechterkant gemaakt en wanneer ik het invoeg, blijft het aan de rechterkant, onmogelijk om het om te keren :/, of heb ik iets niet gezien?
In feite heeft je schot een "normaal", je zou in staat moeten zijn om het normaal van het voorste vlak om te keren, maar het is onmogelijk.
De enige oplossing zou dan zijn om een vlak te maken dat evenwijdig is aan het voorste vlak (0 mm) waarop je het normale omkeert, en dan laat je de bibliotheekfunctie op dit nieuwe vlak vallen.
Ik heb twee screenshots voor je gemaakt om duidelijker te zijn :), ik kan het SW-bestand niet bijvoegen, blijkbaar ben je niet in 2015 zoals ik