Hallo, ik zou graag schuine groeven op schroeven op het platte oppervlak van de schroefkop willen maken als een veiligheidsring http://cdn.nord-lock.com/wp-content/uploads/2012/05/sp_washers1-625x287.jpg (extern oppervlak), maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken, als je een baan hebt, zal het me helpen, dank je.
U kunt de bestanden hier herstellen
http://www.nord-lock.com/nord-lock/wedge-locking/washers/dimension-lists/
anders maak je een wasmachine
en een verhoging van het materiaal volgens het profiel en cirkelvormige herhaling
Hetzelfde principe is van toepassing op de andere kant
Dat is het simpel
@+ ;-)
Aan de andere kant, pas op dat u uw kamer niet onnodig verzwaart. De perfecte grafische weergave is niet per se nuttig en een herhaling van deze stijl maakt een ruimte aanzienlijk zwaarder. Anders gaf je voor de gt22-methode het principe.
Hier is je puck
De kansen zijn vergezocht, het is het principe dat telt
@+ ;-)
Dat is precies wat ik wil doen, maar ik kan het niet ondanks al mijn wilskracht. Ik kan materiaal verwijderen met een cirkelvormige herhaling, maar ik kan de schuine vorm (driehoek in volume) niet geven
Laat je bestand zien als je niet in 2018 bent ;-)
om te weten waar het niet heen gaat
@+ ;-)
Verdomme, ik ben in 2018. Nou, ik ga doorbreken, ik ga uiteindelijk een oplossing vinden.
Toont een screenshot
om te weten waar het niet heen gaat
@+
zie mijn bijgevoegde bestand SW 2017
je hoeft alleen maar de procedure te volgen
rondelle_de_securite_cdn_nord_lock.sldprt
Het helpt me enorm, ik zei tegen mezelf dat ik een extra vlak moest maken om volume te hebben, ik probeerde het met de cirkelvormige platte kant van de puck (onmogelijk), maar ik moest het vliegtuig van voren nemen. Nou, ik zou het moeten kunnen redden. Bedankt.
edit: het is allemaal goed voor mij, dank je
vis.jpg
@dams
Als het probleem is opgelost
Sluit de vraag door op de knop Opgelost te klikken
rechts van het antwoord dat het mogelijk maakte om de walkthrough te geven
Hierdoor kunnen andere lezers die hetzelfde probleem hebben, zich hiermee bezighouden
om de walkthrough net onder de vraag te vinden
Bij voorbaat dank
@+ ;-)
Tot zover voor mij, het is gedaan. Nogmaals bedankt voor de hulp.
Ik kom bij je terug voor de geribbelde wasmachine. Het is me gelukt om de groeven op het oppervlak van mijn schroef te maken, aan de andere kant realiseerde ik me niet, maar de snede is hellend, zie foto, ik weet niet hoe ik het moet doen, want op mijn schets is de snede recht.
Ik plaats een foto voor meer begrip, ik heb een driehoek gemaakt naast de dwarsdoorsnede om de richtingen van de helling aan te geven. Het is voor mij essentieel dat de snede zonder helling naar voren wijst, omdat het op een ander deel als tandwiel dient en het contact slechts zeer gedeeltelijk is.
vis_dembout.jpg
zoals je bent op SW 2018
Ik zal niets kunnen doen
Als je driehoekselement van materie verticaal is, zie dan de beperkingen
Je snit moet verticaal zijn en je herhalingen ook
Maakt kaarten om de buiten- en binnenkant te zien
@+ ;-)
Ik heb alles gecontroleerd, alles staat loodrecht. Ik heb het schetsvlak op de achtergrond gezet, heb een meting gedaan aan de onder- en bovenkant van de streep, en ik heb ongeveer 2 tienden van een verschil (0,39 mm aan de bovenkant en 0,21 mm aan de onderkant) terwijl ik 0,4 aan de boven- en onderkant zou moeten hebben. Ik begrijp het niet.
Ik heb hetzelfde probleem op een ander onderdeel dat ik als tandwiel gebruik, maar aangezien de lengte van de groef veel groter is, is het verschil nog groter.
vis_dembout2.jpg
Je kunt loodrecht staan, maar noch horizontaal noch verticaal
Kijk dus of je horizontaal en verticaal bent
@+ ;-)
Ik ben prima verticaal en horizontaal, hoe komt dat mijn hoofd.
nou na het controleren denk ik dat ik het probleem heb gevonden
Het is een feit dat de herhalingen in de vorige bezuinigingen zijn ingekort
Zie bijgevoegde afbeelding: de rode lijn reageert mee met de hoek van het resterende stuk
Dus als je nu wilt dat elke schaamlip loodrecht staat
Je moet een andere walkthrough kiezen
Maak een onderdeel met de gewenste vorm
En via de maaidorser trek je dit deel af van de ring en doe je een herhaling
@+ ;-)
Geweldig, ik zal deze oplossing testen, bedankt voor je hulp. Ik had het nooit kunnen vinden.
No bleme, het amuseert me
en ik hou vooral van ............. Walkthroughs proberen te vinden
Het stelt me in staat om de problemen met betrekking tot geometrie en logboek te leren en te begrijpen
@+ ;-)