In feite is de verzending niet erg gedocumenteerd, maar de acties zijn vrij eenvoudig te begrijpen en te configureren omdat ze allemaal vooraf zijn gemaakt.
voor vrije tekstvensters moet u het commando "Gebied bewerken" gebruiken om op te slaan in een tijdelijke variabele, en deze vervolgens opnieuw te injecteren in de gegevenskaartvariabele met "Kaartvariabelen instellen"
Om op te halen of te archiveren is de eenvoudigste manier om deze te gebruiken: %PathToSelectedFile%
Voor het bewerkingsgebied moet u een omgevingsvariabele definiëren en vervolgens een variabele van het type "Static String" waarmee u deze handmatige invoer kunt ophalen. Vervolgens moet u de functie "kaartvariabelen instellen" gebruiken om het resultaat in de kaartvariabele te injecteren.
De ruwweg geordende volgorde moet eruit zien als de bijgevoegde opname.
Is het u eindelijk gelukt om een Dispatch-actie aan te maken waarmee u meerdere bestanden in bulk kunt invullen, d.w.z. in één keer zonder dat u het veld voor elk geselecteerd bestand hoeft in te vullen?
Ik probeer hetzelfde te doen, maar ik zie niet hoe ik de actie moet programmeren...