Gezinstafel maken met geautomatiseerde montage

Hallo

Ik zou graag een familietabel willen maken van een apparaat (filterbox) dat via een macro (of andere) het aantal filters dat we willen ("aantal filters in hoogte" x "aantal filters in breedte") als "invoer" zou kunnen nemen, om vervolgens de gewenste assemblage te genereren met het aantal gewenste filters met behulp van elementen die ik eerder zou hebben ontworpen ( 1 x 2 filterpakket; 2 x 2; 3 x 2; 1 x 3; 3 x 3; ...).

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.

Bij voorbaat dank voor uw advies.

Vriendelijke groeten

Willem EMILE-WOLDEMAR

Goedenavond

Ik vraag me af of een oplossing als DriveWorks solo of Xpress interessant voor je zou zijn.

DriveWorks maakt het mogelijk om binnen enkele minuten varianten van standaardproducten te maken.

1 like

Het punt is dat je de weg naar

Hoe de doos wordt gemaakt

Hoe de filters worden geïnstalleerd en bevestigd in deze doos

Daarna worden alle mogelijkheden aangeboden

Dus afbeeldingen, bestanden, enz...

@+ ;-)

2 likes

met de basisfuncties: lineaire herhaling (volgens 2 X-Y-assen) lijkt geschikt te zijn

een kenmerk (of deelpatroon voor een ASM) dat wordt beheerd door SW-eigenschappen,

(er is een bestaand onderwerp dat over deze methode praat)

en de mogelijkheid om in een masker binnen te komen met de SW "Property Manager".

1 like

Hallo

Het is al mogelijk om veel dingen te doen met de tool "Vergelijkingsbeheer", als het een aantal gebeurtenissen is volgens een variabele of een congestie, is het niet nodig om een gascentrale te maken. En u kunt indien nodig de aangepaste eigenschappen van de assemblage gebruiken.

1 like