Voor de creatie van de looppoort heb ik een commercieel draaipunt gemaakt door een assemblage te maken (een eenvoudig ding van 3 stuks en 2 moeren). En ik zou er graag een bibliotheekstuk van maken, maar ik kan niet de assemblage selecteren, alleen de componenten. Is het mogelijk of moet ik het elke keer weer stuk voor stuk in elkaar zetten in de montage die ik wil.
U kunt uw 3-delige merk openen en naar het taakvenster Ontwerpbibliotheek slepen. Aan de andere kant, wees voorzichtig, de componenten zullen altijd naar de oorspronkelijke componenten wijzen.
Wat betreft uw onderdelen in de assemblage, zijn deze intern of extern aan de assemblage? In het ideale geval, als er maar 4-5 stuks zijn, is het eenvoudig om ze in eigen huis te maken, zodat er geen onderdelenmappen rondslingeren.
Anders moet je de stukken naar de bibliotheek sturen, maar dan wordt het al snel onleesbaar.
Eens met FUZ3D maar voor het begin van de ontwerpfase, want om Europarlementariërs te maken moet je de onderdelen buiten de assemblage registreren. Voor de ontwerpbibliotheek maak ik een map aan en plaats ik mijn onderdelen en assemblage erin, dubbelklik gewoon op de map en selecteer de assemblage om in het ontwerp te integreren.