Hallo
Ik wil graag weten of het mogelijk is om een zijpaneel op maat te maken?
Wie zou bijvoorbeeld een code uitvoeren om alle bestanden op een dag weer te geven?
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik wil graag weten of het mogelijk is om een zijpaneel op maat te maken?
Wie zou bijvoorbeeld een code uitvoeren om alle bestanden op een dag weer te geven?
Vriendelijke groeten
Hallo
Druk op de R-toets op je toetsenbord.
Bedankt a.leblanc voor deze feedback,
Maar de belangrijkste vraag is het maken van een aangepast paneel om onder andere de bestanden weer te geven die gedurende de dag zijn geopend en de tijd die eraan is besteed
Vriendelijke groeten
In dat geval weet ik het niet.
Misschien zijn er MyCAD-tools die dit mogelijk maken.
Vriendelijke groeten
Het lijkt mij niet dat hier een Mycad-tool voor is, maar het zou vrij gemakkelijk (denk ik) kunnen worden geïntegreerd in de LOCALHELP-tool
Goedenavond
Ja, het is mogelijk om panelen aan de rechter- of linkerkant toe te voegen.
Hiervoor heb je de SDK van je versie van SW, Visual Studio Express en kennis van VB of C# nodig.
In feite moet u een invoegtoepassing maken. Het is niet zo ingewikkeld, maar het vereist veel programmeerkennis.
Vriendelijke groeten.
Bedankt voor je antwoord, dat is waar ik bang voor was, maar dus vertrok ik om apisdk van solidworks te installeren cf deze video: https://www.youtube.com/watch?v=9QB2gtHUeT0
Naast Visual Studio Express houd ik je op de hoogte van de voortgang.
Goedenavond
Het moeilijkste is niet echt om de add-in te maken (als je een goede programmeerbasis hebt), maar om deze in het register te registreren ... Dassault had een exe kunnen leveren om de registraties gemakkelijker te maken.
Ik raad je aan om te beginnen met het VBAddin-sjabloon en vergeet niet om het doelkader aan te passen (hoofd, je moet 3.5 zetten), anders kun je niet de dlls opnemen die voor jou nuttig zijn.
Vriendelijke groeten.