Voor mij is het bovenste vliegtuig erg belangrijk, maar die aan de rechterkant of aan de voorkant, iedereen heeft zijn eigen mening over onze apparatuur en niemand is het daar ooit mee eens.
Voor ons is het dus niet belangrijk. Dat kan verklaren waarom ik dit detail nog nooit had gezien. (voor mij!)
Het bovenste vlak is vermoedelijk de grond, dus inderdaad, geen dubbelzinnigheid.
Voor de andere shots, zoals Perceval zou zeggen, verandert " Het noorden, afhankelijk van hoe je wordt neergeschoten, alles ".
Maar in absolute termen hebben we het recht om te beschouwen dat het voorvlak de kamer is die van voren wordt gezien. Vooral als u op zoek bent naar harmonie en samenhang tussen de delen, vooral wanneer ze bedoeld zijn om in identieke posities en referenties te worden geëxporteerd.
Na het rechtervliegtuig is het veel discutabeler; Het wordt gezien vanuit het oogpunt dat we hebben van de kamer als we ons naar rechts draaien (tegen de klok in), terwijl het technisch gezien een uitzicht vanaf de rechterkant van de kamer zou moeten zijn...
Je gaat me vertellen dat ik belabberd ben, maar deze oplossing, als het niet dom of interesseloos is, dwingt me om schetsfoto's en andere relaties opnieuw toe te wijzen, wat me niet al te veel verheugt. Maar het is misschien niet de ergste...
wees voorzichtig, wat je in blauw hebt omcirkeld, is om symmetrisch " door hergebruik " het object met het zwaartepunt symmetrisch gepositioneerd, maar je zult altijd hetzelfde deel hebben, de laatste creëert het symmetrische deel (zoals je linkerhand en de symmetrische van je rechterhand, terwijl de eerste 4 je rechterhand is "180° gedraaid" in de ruimte! langs een andere as.
Wat betreft de positionering, welk vlak ook wordt gekozen, het resultaat (zelfs in SW2025SP2) zal een symmetrisch vlak zijn dat in het voorvlak in je eigen stuk is geplaatst, omdat de ontwikkelaars bij zichzelf moeten hebben gedacht! We geven niet om een symmetrie die een vlak volgt, zelfs een helling zal dezelfde resultaten geven, dus! Laten we het simpel houden! Bedankt DEV's. 2 dollar SW die nog steeds goudklompjes naar voren brengt zonder ze door echte gebruikers te laten testen om hun verwachtingen te begrijpen!
Evenzo deze beroemde body-move/Copy-functie (die niet degene is waarvoor je het toegankelijke pictogram hebt) die je niet kunt wijzigen of maken zonder een ASM te doorlopen die je daarna verwijdert!! Geweldige kunst!