Ik schrijf je omdat ik me ergerd aan de basis solidworks basemaps. Ik wil graag een gepersonaliseerd exemplaar maken met het logo van mijn bedrijf dat zich automatisch aanpast aan het papierformaat dat tijdens de tekening is gekozen (A4 liggend of staand, A3...)
Ik heb de tutorial gezien om tekensjablonen te maken, maar ik heb er geen toegang toe.
Kun je me helpen mijn eigen sjablonen te maken of me vertellen of er andere sjablonen zijn om te downloaden dan de sjablonen die standaard worden meegeleverd?
Heb je al een idee voor de creatie ervan? Als dat zo is, kunnen we misschien een basismodel maken... Om dat te weten moet u voor het tekenmodel ook de eigenschappen kennen die moeten worden gemeten ...
Als je een kleine schets overzet kan ik die waarschijnlijk snel voor je maken;)
Ja ik heb een idee voor de cartouche (zie schets), het is een "basis" model denk ik. Na voor de vulling, zou ik willen dat de datum, schaal, formaat en aanduiding automatisch worden ingevuld indien mogelijk?
En voor de rest zal ik links moeten maken zodat het nummer wordt ingevuld volgens het bestand waarin het plan wordt opgeslagen...
De VSM-normen hebben alleen invloed op de grootte van de dozen, als ik me niet vergis?
Ik ga het A4 Portret / Landschap en A3 model voor je voorbereiden ... met de achtergrond plan direct geïntegreerd en met de tekst waar u de link kunt plaatsen volgens uw stukken:) en ik geef ze aan je door over deze vraag... alsof het is als iemand ze ook zoekt, hij zal ze ook :) hebben ... VSM-normen kunnen betrekking hebben op het deel van de tekening, de tekst... Toleranties... enz....
Dus voor de goede orde, nadat ik bijvoorbeeld de A4 staand of de A3 of de A0 heb gekozen, passen de afmetingen zich automatisch aan het formaat van het vel aan, toch?
En doe geen moeite met de VSM-normen, alleen als ik een buitenframe voor het vel kan hebben, zal het perfect zijn.
Hier heb ik een model voor je gemaakt, ik heb de zijkanten gelaten ... Als je het kleiner wilt maken... of ik merkte op dat de link moet worden gemaakt met uw eigendommen... En pas als je klaar bent, kun je het doen als een achtergrondsjabloon ;) ... het is een basismodel en ik heb je schets genomen, maar het frame is gestandaardiseerd volgens de VSM
Ik heb de basisversies en de modelversies gezet, ik laat je zien welke je wilt aanpassen;)
Ik hoop dat ik me een beetje vooruit heb kunnen helpen:)