Maak een map met alle schroeven

Hallo

Ik wil de as lichter maken door alle schroeven in een map binnen de hoofdassemblage te groeperen.

Het lukt me om een map te maken, maar niet om de schroeven in deze map te plaatsen.

Hoe doe je dat?

Vriendelijke groeten

Hallo
Dit doen we heel vaak zonder problemen.
Sleep ze gewoon naar de map

2020-04-07_11_45_54-window.png
2 likes

Hoi @remrem

Hoe zorg je ervoor dat alle voorkomens van een referentie goed in deze map passen.

Is het door een andere manip die de slepen en neerzetten me zonder me te sturen.

Ik doe iets verkeerd, maar wat   alstublieft.

Vriendelijke groeten

Hallo zozo_mp,

Alle schroeven moeten in de rugleuning worden geschoven; Je klikt erop en je sleept ze naar binnen. Ik doe hetzelfde en je kunt er meerdere tegelijk selecteren om te slepen en neer te zetten.

Vriendelijke groeten

1 like

Ik denk dat het je schroef in de bliksem is die niet kan worden verplaatst

1 like

Hallo @g.casters

Goed idee, maar het werkt nog steeds niet.

Het is raar.

Hallo

Wilt u, afhankelijk van uw afbeelding, schroeven van een subassemblage naar de rugleuning van een hoofdassemblage verplaatsen?

Ik weet niet zeker of we dat kunnen.

2 likes

Het lijkt mij dat je een bestand moet hebben

door assemblage en subassemblage 

En je moet een hoofdmap opnieuw maken met zijn submappen

@+

2 likes

Ja. Per assemblage moet je absoluut een map maken.
Anders zullen uw schroeven de componenten aan elkaar beperken...

2 likes

Hallo @oplep27

Dank je wel!  BINGO;-)

na verificatie is het eigenlijk nodig om elke subassemblage te openen en in elke sub-ASM een schroevenmap te maken.

Verplaats vervolgens elke schroef naar deze sub-rugleuning.

Ik zal af en toe controleren of deze submappen kunnen worden gegroepeerd in de hoofd-ASM. Hoewel het, gezien wat u suggereert, onwaarschijnlijk lijkt.

Maar verder komt het met de nomenclatuur en Excel voor het totaal nog steeds goed.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo @remrem

Dank u voor  uw zeer waardevolle aanvullende opmerking . Je kunt deze kennis niet uitvinden

Er moet ook worden opgemerkt dat het al dan niet geblokkeerde deel niets verandert.

Ik zou kijken of de verminderde status al dan niet een impact heeft.

Vriendelijke groeten

Goed gedaan opiep27...

1 like