Als uw logo in DWG is, kopieert en plakt u vanuit Autocasd of Draftsight.
Als het een afbeelding is, voegt u gewoon de afbeelding in.
Dit alles terwijl je de achtergrond van de tekening bewerkt en vervolgens sla je alles op als sjabloon zodat je niet elke keer opnieuw hoeft te beginnen.
Anders begrijp ik het verband tussen de vraag en de titel van de vraag niet?
Ik ga het verduidelijken, sorry dat ik niet precies was.
Ik heb mijn plan voor me en ik wil er het embleem van de samenleving op zetten. Ik heb al blokken gemaakt in solidworks, en ik kan ze in mijn tekening zetten, maar ik wil de afbeelding zo maken dat ik hem maar één keer hoef te plaatsen.
In welk formaat moet het worden opgeslagen? Kan ik dat doen door alleen solidworks te hebben, verf bijvoorbeeld?
Hallo, Het blok c is goed als u een reeks plannen van verschillende formaten wilt maken met dezelfde cartridge. Aan de andere kant volgt het afbeeldingslogo de beweging niet.
DAARNAAST is het absoluut niet aan te raden om een blok in een tekening te laten staan. Je plakt het, je "past" het aan en dan laat je het ontploffen.
Je bevriest de lijnen en op die manier is je tekening lichter.
Er zijn ook 2 dingen die je moet doen als je een nieuwe tekening maakt
L Opslaan als sjabloon (als je in het menu op Opgeslagen klikt selecteer je Tekeningmodel)
en opgeslagen op de achtergrond van het plan (als je op menu klikt ga je naar beneden en zie je opgeslagen tekening)
het belang van de tweede is dat je een reeds bestaande MeP kunt nemen en deze kunt vervangen door je tekening met een ander logo, allemaal zonder iets of bijna niets te veranderen (het hangt tenslotte natuurlijk af van de links van de eigendommen)
Wil je eigenlijk een blok maken met een afbeelding (jpeg, BMP of iets anders)?
Als dat het is, volg dan de instructies in @coyote: Gereedschappen/Schetshulpmiddelen/Schetsafbeelding en selecteer uw afbeelding.
Zodra uw afbeelding in de tekening staat, kunt u de afbeelding eenvoudig kopiëren/plakken tussen clipsjablonen of een blok maken . MAAR, om een afbeeldingsblok te maken, moet je op zijn minst een tweede entiteit selecteren (zoals een punt!). SW weigert een blok van slechts één afbeelding te maken.
Om een blok te maken herhaal ik de boodschap hierboven:
U moet alle entiteiten selecteren, met de rechtermuisknop op "Een blok maken" klikken, de selectie valideren.
Daar heb je je blok, dan klik je er weer op, klik met de rechtermuisknop op "Blok opslaan" in SLDBLK.
Als u alleen het logo aan al uw tekeningen wilt toevoegen, moet u het documentsjabloon aanpassen zoals ik hierboven heb aangegeven!
Om erachter te komen waar het is, kun je naar Extra > Opties > Bestandslocatie > Basemaps gaan
U zult de bestaande moeten overschrijven door een save as uit te voeren.
Voor het formaat denk ik dat SolidWorks alles accepteert: jpeg pgn bmp (maar geef de voorkeur aan een van de eerste 2, minder zwaar in bestandsgrootte).
Edit: en het heeft niets te maken met een blokkade!