Een notitie maken met perimetereigendom

Hoi allemaal

Na verschillende mislukte pogingen, wend ik me tot jou.

Ik wilde weten of iemand van jullie in staat zou zijn om een notitie te maken met de link die verwijst naar de  "Perimeter " meeteigenschap

Misschien mis ik iets simpels...

Bij voorbaat dank.

perimetre.jpg

Hallo

Het werkt met dit:

Klik op Extra > Afmetingen > Padlengte of klik met de rechtermuisknop op de schets en klik op Afmetingen > padlengteTool_Path_Length_Dimension.

http://help.solidworks.com/2014/french/WhatsNew/c_path_length_dimension.htm

Wat ik in feite nodig zou hebben, is dat wanneer we op het gezicht van het onderdeel in de 3D of in de tekening klikken en dan naar het plan gaan, dan meten, het ons de informatie geeft svt:

Gebied: 7128.60mm ^2
Omtrek: 503,47 mm
32090123.SLDPRT
Bestand: 32090123.SLDPRT Configuratie: Defect<Rough>

En ik wil graag een link "link naar de woning" maken, maar dat kan ik niet; Ik vind het gebied, maar niet de omtrek. Met jouw manier Pl wanneer ik de notitie maak, heb ik geen toegang tot deze gegevens.

Hallo

Dit is een erg handige macro om dit te doen.

@+

areatracker.zip
1 like

Hoi coyote,

In de zip zit geen macro maar een .msi bestand terwijl een macro .swp had moeten hebben

Ja, ik zei macro, maar het is een msi-installatie die wordt aangeboden

Is het mogelijk om deze dimensie te creëren via een spline die overeenkomt met de omtrek van uw kamer?

Zie deze tutorial

https://m.youtube.com/watch?autoplay=1&v=qF9u6CmPKVQ

@+

Ik zou graag willen dat het een notitie is met een link om het in de kamer of in de tekening te kunnen plaatsen en misschien zelfs op de lange termijn als het goed werkt om in een lijn in de cartridge te verhogen. Dit is om de snijlengte voor lasers te hebben.

Mijn kleine programma en niet macro past niet bij je? Het stelt u echter in staat om een eigenschap te maken van een gebied en dus om een notitie te maken die naar deze eigenschap in de tekening verwijst...

Hallo ac cobra 427,

Voor dat op uw plan, op uw plaatwerk doe goed CLC dan anotaties dan eigendom van de lijst van gelaste onderdelen. Je krijgt alle informatie van het plaatwerk.

Moge de kracht met je zijn.

tolerie_lg.jpg
1 like

Nadat ik alles had geprobeerd, de OBI WAN-oplossing en degene die het beste werkt, kon ik dit alles aanpassen om een notitie te maken die ik naar eigen inzicht terugbreng en daarna in mijn cartridge integreer...

longueur_de_coupe.sldnotestl