Ik heb je video's bekeken, het legt perfect alle herhalingsfuncties uit, maar ik zag niet het gecombineerde gebruik van een herhaling die een beweging met een hoek aandrijft. Of heb ik iets gemist?
Heel eenvoudig, ik wil tegelijkertijd een lineaire + cirkelvormige herhaling doen met de verplaatsingsregeling op de as + hoek.
Ik heb misschien iets gemist in je video's, maar ik heb geen voorbeeld gevonden dat mijn verzoek toepast...
Bedankt gt22, deze twee functies vormen een paar ja, maar ik wil deze actie in combinatie uitvoeren, een herhaling van het volgen van een propeller door ook de afstand op de as en de hoek op de as onder de knie te krijgen.
Het is inderdaad een lineaire + circulaire herhaling combinatie, maar ik wil niet alles behouden wat het voor mij creëert, alleen de beweging van de functie interesseert me.
Hier is nog een grafiek die mogelijk gedetailleerder is:
Het lukt me om te doen wat ik zoek met een herhaling per curve, maar ik heb de hoek en de verplaatsing langs de rotatie-as niet perfect onder controle.
Hier is nog een grafiek die mogelijk gedetailleerder is:
Het lukt me om te doen wat ik zoek met een herhaling per curve, maar ik heb de hoek en de verplaatsing langs de rotatie-as niet perfect onder controle.
Waarom werk je niet in stappen van 10 mm, op deze manier kun je lineaire verdelingen maken van 20 mm (je meet de z), dan rotaties van 20° / slice (je meet de hoek), aan het einde voeg je de lichamen samen en wordt de Toure gespeeld.