Ja met de reliëfs van de foto, alsof de takken omgeven waren door zwarte tape. maar ik kan het niet modelleren op solidworks, ik weet niet hoe ik het moet doen....
Een oplossing om te onderzoeken is om cilindrische takken te maken, de wikkeling te doen zoals Yannick en vervolgens te pletten/vervormen om het plat te maken.
Ja, het zijn de takken die ik wil, opgerolde scotch-look, maar ik wil niet dat ze cilindrisch zijn, ik wil dat de slapen precies deze afmeting hebben, omdat het midden dat het hele ding in aluminium houdt, deze grootte moet hebben.
Hier is het bestand van het stuur hier - bijgevoegd als je ter plaatse tests wilt doen
Ik kan het niet, daarnaast is het uiteinde van mijn vliegwielbeugel kleiner, dus je moet een conische spiraal maken en voor een beter resultaat denk ik dat je elke 4 mm een extrusie moet doen
Door vliegtuigen correct te plaatsen, kun je het doen zonder al te veel PB's. En met eenvoudige vegen kunt u zowel de opwindafstand als de taps toelopende beweging beheren.
Ik heb een beetje geklauterd en de verbinding is niet perfect!
Ik werd geïnspireerd door een heel bijzondere methode om veren te maken die heel dicht bij de realiteit liggen in termen van dynamische vervorming tijdens echte cinematics.
Je hoeft alleen maar een vertakking en een cirkelvormige herhaling te maken om de andere takken te hebben.
U moet weten of u texturen of 3D-reliëfs wilt gebruiken of zelfs 3D gemaakt van texturen (alleen met de versies van 2019 en 2020).
Het is helemaal niet dezelfde aanpak.
Bovendien is het vinden van de juiste textuur en in de juiste kwaliteit niet eenvoudig, vooral omdat je het waarschijnlijk aan alle kanten van elke tak wilt hebben.
Ik heb de 2019-versie, maar ik kan mijn zin niet krijgen, ik wil graag een weergave zoals op de foto zonder 3D-reliëfruimte, met jouw voorbeelden is er te veel ruimte tussen elke "draai", ik wil 4 mm gelijmde "flenzen" langs de hele tempel.
Ik heb geprobeerd ronden toe te voegen aan het voorbeeld van GT22, maar het werkt niet.