Hallo allemaal,
Ik wil graag een configuratieplan maken dat zich aanpast aan de afstand tot de oorsprong.
Wie weet?
Dank je wel:)
Hallo allemaal,
Ik wil graag een configuratieplan maken dat zich aanpast aan de afstand tot de oorsprong.
Wie weet?
Dank je wel:)
Ik begrijp je vraag niet helemaal!!!!
Als je vanaf het begin een plan maakt en het oriënteert zoals je wilt
en dat je een andere vlakverschuiving maakt op de gewenste afstand
dat je via deze shift in het vliegtuig kunt bewegen het werkt niet
En wat doet de configuratie van het abonnement??????
@+
Als ik het goed begrijp, zou hij willen dat, afhankelijk van de dimensie die hij tussen het plan en de oorsprong plaatst, de zijne een configuratie zou kiezen. Als zij dat is, zie ik niet in hoe we dat kunnen doen.
Vriendelijke groeten
Hallo
Wat bedoel je met "configuratieplan"?
Kijk of het past
@+
Hallo
Zoals ik de vraag begrijp, zou je graag een plan willen hebben dat afwijkt van de oorsprong, afhankelijk van de configuraties??? Als u uw configuraties al in een Excel-bestand heeft, hoeft u alleen maar uw plan te maken, dan de zijkant, en uw Excel-bestand te openen en de kolom met de afstand van uw plan toe te voegen, dan vult u de afmeting in die u achter de lijn wilt hebben die overeenkomt met uw configuratie....
Dat is waar "AC Cobra 427" over gaat. Het is waar dat mijn vraag niet erg goed gesteld is. Ik zou graag een plan willen om te verschuiven van de oorsprong volgens de configuraties... Ik zal dit proberen en ik hou jullie op de hoogte...
Bedankt en A+
Dat is precies wat ik je als afbeelding in deze berichten heb gepost
Kijk of het past
en
Ik begrijp je vraag niet helemaal!!!!
Als je vanaf het begin een plan maakt en het oriënteert zoals je wilt
en dat je een andere vlakverschuiving maakt op de gewenste afstand
dat je via deze shift in het vliegtuig kunt bewegen het werkt niet
En wat doet de configuratie van het abonnement??????
@+
@+
Niets ingewikkelds:
- Maak het plan.
- Klik in de bouwboom met de rechtermuisknop op het gemaakte plan, "configureer de functie"
- in de tabel die opent, klik op de kleine zwarte pijl rechts van de naam van het plan, vink het vakje Dx aan ((x is een getal);
- Als je al configuraties hebt, vul dan de vakken naar wens in, zo niet, maak dan de configuraties aan en vul vervolgens de vakken in