45° hellingshoekkubus met plaatwerkfunctie?

Hallo
Ik moet een kubus van 500x500 mm maken in een melaminepaneel van 19 mm (dat een plastic deksel heeft om te kunnen vouwen zonder te breken).

De bewerking (vouwen) wordt uitgevoerd op een Nesting met een 90° punt waardoor er 0,5 mm materiaal overblijft.
het doel is om het patroon van een kubus (T-vormig) te maken met hellingen op 45° en dan zouden we de hellingen op 45° buigen en lijmen om de kubus te vormen.

Mijn probleem is dat ik mijn kubus niet in 3D kan maken met deze omstandigheden met de plaatwerkfunctie (ik zit in het hout en ik gebruik hem nooit) om dan mijn uit te vouwen. die ik rechtstreeks naar de machine zou sturen.

Kan iemand mij uitleggen of een oplossing hebben om dit te doen of mij een bestand te sturen met een of andere kant die al besefte dat ik zou afmaken?

patron

Het idee zou zijn om de kubus te maken van gevouwen plaatstaal met een dikte van 0,5 mm voor de pers.
Vervolgens aan alle kanten bossing met een diepgang van 45° voor vertegenwoordiging

1 like

Bedankt voor je antwoord, ik zal proberen dat vanavond te doen en ik laat het je morgenochtend weten als ik vastloop

Goedenavond

Bijgevoegd is een bestand dat ik had gemaakt voor iemand van een ander forum en dat ik zojuist heb aangepast aan uw verzoek
Kubus met een helling van 45° en plaatwerkfunctie. SLDPRT (211.8 KB)

3 likes

Hallo, bedankt voor je bestand, het is precies wat ik zocht :heart_eyes:

1 like

Perfect, blij dat ik je heb kunnen helpen

Met dank aan ac-cobra die precies heeft gepost wat ik hierboven heb uitgelegd :sweat_smile:
Mijn 3D was klaar, maar het was me voor.

3 likes