Cumulatieve afstandsbeperking in soliworks

Hallo

Ik wil graag een draaiende cilinder animeren

Ik heb een eerste slag  in de as van 20 mm gevolgd door een tweede van 18 mm met een rotatie van 90°

Hoe koppel je deze 2 ritten aan elkaar?

Bij voorbaat dank

Hallo

Wil je onder wat animeren en met welk doel? SolidWorks-beweging?

In een solide assemblage zou ik een verplaatsingsbeperking van 20 mm (geavanceerde afstandsspanning) willen koppelen, gevolgd door een andere van 18 mm met een rotatie van 90° op de laatste 10 mm

Ik denk dat de gemakkelijkste manier is om een baan te tekenen die een punt volgt dat zich op het bewegende deel van je cilinder bevindt.

Persoonlijk zou ik elke millimeter een configuratie maken door de 2 beperkingen (hoek- en rotatiebeperking) te wijzigen.

Er bestaat een hulpprogramma voor vaste werken . Aandrijving.

Het stelt je in staat om heuvels te evolueren met een bepaalde stap en een start- en finishwaarde. Het traceert ook de trajecten.

1 like

hallo het lijkt me erg geil om dit met Solidworks te doen; Het is bijna animatie en in dit geval lijken de configuraties mij het beste hulpmiddel (1 voor de 20 mm en één voor de 18 mm en de rotatie), maar het is alleen de moeite waard wat het waard is (niet ideaal)

Hallo

Ik heb een beetje moeite om te begrijpen wat je wilt doen en vooral wat je wilt controleren door deze beweging te doen.

Maar van het weinige dat ik begrijp, denk ik dat we met SolidWorks Motion het resultaat zouden moeten krijgen, heb je het geprobeerd?

@+