CustomToolbar: om verder te gaan

In aanvulling op de vraag: http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/solidworks-2014-mycadtools-localhelp-%C3%A0-louverture

Interessant deze CustomToolBar, slechts twee kleine vragen waar ik het antwoord niet op vond in de help:

- Waar vind ik de beschrijving van de evenementen waarop het mogelijk is om een macro te activeren? niet gemakkelijk om je weg te vinden tussen FileSaveAsNotify, FileSaveAsNotify2, enz...

- Hoe sla ik onze CustomToolbar op om te delen met andere gebruikers? Kortom, ik zou deze balk willen opzetten en al mijn medewerkers dezelfde laten gebruiken.

1 like

Subsidiaire vraag: is er een manier om deze Customized bar in de vorm van een tab als "assembly", "Sketch" te hebben en niet als een losse bar ernaast?

Dank u allen voor uw antwoorden

1 like

Hallo

Voor punt 2 kun je Tools > Save/Restore-instellingen doen en dan sla je op, maar dat betekent dat de andere instellingen zullen volgen. Vervolgens geef je dit bestand aan je collega's die het zullen laten herstellen... Tenzij je alles voor iedereen wilt harmoniseren... anders zie ik geen andere s (12:26)

Ja, niet echt wat ik wilde doen. Elke gebruiker heeft zijn eigen configuratie van parameters, ik wil er niet aan iedereen een opleggen. 

Heeft iemand een ander idee?

Als u de naam weet van de werkbalk die u hebt gewijzigd, zoekt u deze daar:

C:\Program Files\SolidWorks Corp\SOLIDWORKS Composer Player\Help\KOR\Pyp1UserMap

Uh, ben je zeker van je pad?

Onder welke versie bent u??? Ik ben jonger dan 2016. Ga naar de schijf waar Solidworks is geïnstalleerd en typ werkbalk in de zoekfunctie. Daar zou je de map moeten vinden waar ze zijn opgeslagen...

Kijk naar mijn huis... (5u50)

toolbar.jpg

Sorry maar ik zie echt niet wat ik ga vinden in een HTM help file en bovendien in KOReean... Wat was jouw idee "ac cobra 427 "? Bedankt