CuttingOptimization

Hallo
In CuttingOptimization zou ik graag willen weten of het mogelijk is om een kolom toe te voegen met de naam van het onderdeel waarin het profiel zich bevindt. Een kolom die wordt weergegeven tijdens het importeren, maar niet in de lijst met afschrijvingen.
Bij voorbaat dank
Stéphane

Hallo

Kun je een screenshot maken van wat je in de flowlijst hebt en wat je in het rapport hebt staan?

In het rapport halen we alleen de eerste twee aangepaste kolommen op.

Vriendelijke groeten

Hallo, en bedankt voor deze feedback.
Bij het importeren van onderdelen verschijnt de bestandsnaam.
Vervolgens vind ik het niet terug in de lijst van afschrijvingen, noch in het rapport.

We herstellen alleen de lichaamseigenschappen.

U moet dus een eigenschap toevoegen in de body's, bijvoorbeeld " Bestandsnaam ", die de Sw-Filename-variabele ophaalt.
Zodra deze eigenschap is gemaakt, moet u de kolom met de naam van de body-eigenschap toevoegen.

Vriendelijke groeten

Natuurlijk zal ik het proberen.

Bedankt!

Hallo @fmarchand ,

Ik heb gevolgd wat je hierboven noemde om dit probleem op te lossen, maar ik heb niets dat wordt weergegeven in de kolom die is gemaakt " Naam ", terwijl ik in mijn lichaamseigenschappen wel de waarde heb.

Hoe doe je dat?

Bij voorbaat dank.

Leeuw

Hallo
Ik had ook dit probleem... Ik denk dat het komt van SW die geen automatisme heeft ...
Op uw kamer:

Persoonlijk doe ik het van tijd tot tijd, afhankelijk van de behoeften, maar als het geautomatiseerd zou kunnen worden... Nou, het is nog geen Kerstmis!

Fijne dag.

Hallo

Van wat ik in je screenshot zie, is je eigendom niet op een lichaamseigendom, maar een eigendom van de kamer.
In dit geval moet u aanwezig zijn:

Vriendelijke groeten

Hallo

Dank u voor uw snelle reactie.
Ik heb het geprobeerd met " Aanduiding " (screenshot in mijn 1e antwoord) en het werkt nog steeds niet. Is er een stap te doen tussen?

Hallo

De opname die u hebt gemaakt, heeft betrekking op de documenteigenschappen, niet op de hoofdteksteigenschappen.
Is deze eigenschap aanwezig in veldeigenschappen?

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo

Bedankt, dat klopt!

Vriendelijke groeten.