Hoe geeft u in het tekenmodel de assen weer op alle aanzichten, behalve in de isometrische aanzicht?

Hallo

Ik heb het tekensjabloon zo aangepast dat de centreerassen verschijnen wanneer de weergave wordt gemaakt (Documenteigenschappen /wrapping / automatisch invoegen bij het maken van de weergave). Maar nu wil ik dat de assen op alle weergaven verschijnen, behalve de isometrische weergaven. Ik weet dat het mogelijk is omdat ik het in andere bedrijven heb gezien, maar ik weet niet hoe ik het moet doen.

Hallo Lise,
Op mijn niveau denk ik dat het niet mogelijk is om dit in te stellen voor de selectie van weergaven in automatisch, het is alleen configureerbaar voor alle weergaven. Van mijn kant zet ik ze indien nodig handmatig op hun plaats.
Ik denk dat er andere mensen in de gemeenschap zijn die gunstig zullen reageren op uw verzoek.
Succes.
@+.
AR.

Hallo
Hetzelfde voor mij. In automatisch zijn er vaak te veel assen, dus dat doe ik in manu^^

1 like

Goedemorgen

Hetzelfde geldt voor handmatig om alleen te hebben wat je echt nodig hebt.
Klik anders op elk van de weergaven die u nodig hebt / constructielijn + vink het vakje "Weergave selecteren" aan en valideer. Als uw Europarlementariër uit 4-5 standpunten bestaat, is het niet de dood om ze met de hand te selecteren. (Trouwens, ik heb onder SW2019 geen filter gezien waarmee je de weergaven kunt filteren, anders zou een Ctrl + A voldoende zijn geweest voor het geval er al beoordelingen of andere annotaties zijn.)
Edit: mogelijk om door de MEP bouwboom te gaan. als er uiteindelijk veel views zijn.

1 like