Functie verschuiving

Hallo

Ik maakte de tekening van een mal met een elliptische vorm door de punten een voor een in te voeren en toen ik klaar was, maakte ik een geëxtrudeerde baas, na  erover na te hebben nagedacht zou ik de vorm van mijn schets willen veranderen, om me een extra marge van 15 mm rondom te geven, dus ik gebruikte de functie offset-functie en verschoven naar buiten met 15 mm.

Ik heb het herbouwd zodat het mijn extrusie opneemt en de boodschap: onmogelijk om opnieuw op te bouwen met behulp van de schets, de schets heeft geen contourgeometrie, weergave van de intervallen van 0,224 mm.

Wat zijn deze intervalweergaven? Dit nog nooit gezien? Bedankt

decalage_entite.jpg

Lager interval

intervalle_inferieur.jpg

Hallo

Probeer je schetsen  van binnenuit in constructielijnen te stoppen, want ik heb de indruk dat ze dat niet zijn!

3 likes

Het is oké dat ik eraan gehecht ben, ik ben opnieuw begonnen en heb mijn schetsprofiel in het midden gelaten, ik heb er een entiteitsoffset van 20 mm van gemaakt, daarna heb ik het opnieuw laten bouwen.

Van daaruit bouwt het het opnieuw op naar mij zoals het  oorspronkelijk was zonder rekening te houden met mijn offset, dus ik heb de baasfunctie gewijzigd door de originele contouren te verwijderen en mijn nieuwe offset-omtrek te selecteren, opnieuw op te bouwen en daar is het ok.