Het ziet er inderdaad uit als een insect!
Zijn de grafische stuurprogramma's up-to-date?
Kijk hier:
http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html
Het ziet er inderdaad uit als een insect!
Zijn de grafische stuurprogramma's up-to-date?
Kijk hier:
http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html
Ik heb het probleem ook nooit meer gehad sinds SW2008.
Aan welke kenmerken zijn de afmetingen gekoppeld ?
Ha? Ik was ervan overtuigd dat iedereen dit soort problemen had:(
Ik ben op SW2014 en mijn grafische kaart driver is up-to-date (ik heb net gecontroleerd) ...
De ribben komen los als ik andere ribben in mijn schets verwissel... Maar niet altijd! Het enige wat ik kan zeggen is dat ik mijn schetsen nooit rechtstreeks in mijn assemblages bewerk, de pb is specifiek voor elk stuk...
Edit: de afmetingen zijn direct aan mijn lijnsegmenten bevestigd (niet aan de uiteinden).
Ha, ik merkte net iets anders op, de uiteinden van mijn sidecuts zijn vierkant en niet rond (als ik ze selecteer) zoals de meeste van mijn ribben... Ik weet niet wat het betekent... (Misschien had ik het mis toen ik zei dat mijn ribben aan de lijnen vastzitten en niet aan de uiteinden?)
"De uiteinden van mijn sidecuts zijn vierkant en niet rond"
Een kleine foto?
Het is de eerste keer dat ik dat zie!!
We leren elke dag bij.
Ik heb de indruk, uit de opmerkingen, dat het specifiek is voor uw configuratie of uw pc. Om te zien of er niet per ongeluk opties zijn aangevinkt.
Afmetingen niet gekoppeld aan een vliegtuig?
(Ik kan het op dit moment niet testen, ik ben niet op mijn station).
- Ik weet niet of we a posteriori kunnen weten waar de dimensies aan vastzitten, maar het is de creatie die het bepaalt: bijvoorbeeld, voor een lijn klikken we op elk uiteinde en we plaatsen de dimensie, of we klikken op de lijn en we plaatsen de dimensie.
- Voor de extremiteiten ben ik nooit voorzichtig geweest.
Ik heb net een test gedaan op SW2012, de vierkante punten verschijnen wanneer ik een element van de schets selecteer (lijn, boog, ...), Ik heb geen punten die verschijnen wanneer ik een dimensie selecteer (ongeacht hoe deze is gemaakt).
Als je een voorbeeldbestand kunt plaatsen, kun je het een paar keer proberen
Hallo
Als u uw schets verplaatst en de afmetingen zijn niet verplaatst: sla op zoals ze zijn en sluit SW, open dan uw plan opnieuw, hebben de afmetingen correct hersteld?
Zo niet, geen ander idee.
Sorry.
Hallo
Om te zien of het niet afkomstig is van uw werkstationinstellingen, kunt u proberen ze als volgt opnieuw in te stellen:
1. Sluit SolidWorks
2. Ga naar Regedit (start, voer Regedit uit) en hernoem vervolgens de map (met _old aan het einde bijvoorbeeld):
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Solidworks \ SolidWorks .... afhankelijk van de uitvoering
3. Open de kamer opnieuw, heb je hetzelfde probleem?
4. Om de instellingen te herstellen, gaat u terug naar de Regedit verwijder de nieuwe map die is gemaakt en hernoemd naar de oude door _old aan het einde te verwijderen
Ja, hier is het deel, vertel me of het specifiek is voor mijn configuratie of niet, een collega vertelde me "het is normaal, SW heeft veel grafische bugs, het kan het niet bijhouden, maak je geen zorgen... "Maar hé, het stoort me, ik raak een beetje verdwaald als alles verschuift...
PS: hier is een scherm dat laat zien welke odds worden gecompenseerd (de 7000 odds horen niet op deze plek te staan en de 4000 odds zijn iets verschoven).
http://www.hostingpics.net/viewer.php?id=524832Coteballadeuse.png
En als je collega het openstelt voor zijn werkplek, reageert het dan op dezelfde manier?
Heeft u onlangs uw SW-poarameters in uw bedrijf opgeladen?
Nou eigenlijk, mijn collega is "nieuw", hij kent SW goed maar wist niet waar het probleem vandaan kwam...
Het probleem is dat ik de enige cartoonist ben, hij heeft de leiding over het project en als gevolg daarvan heeft hij geen SW op zijn werk... We overwegen misschien om nog een licentie aan te schaffen, maar op dit moment hebben we slechts één actieve positie.
Hmm, er zijn zeker grafische bugs in SW, maar veel meer aan de oppervlaktekant, gecompliceerde delen, enz.
Voor functies die zo elementair zijn als zijkanten op een schets, ben ik sceptisch...
Wat echt verbazingwekkend is, is het feit dat niemand anders dit probleem ervaart.
Lucas heeft een resetmethode gepost, werkt het nog steeds niet?
Sorry voor de traagheid van mijn antwoorden, ik werk tegelijkertijd:(
Ik heb zojuist de @Lucas reset-methode getest (bedankt trouwens, ik kende deze methode niet ;)), de afmetingen blijven verschoven, niets te doen, Met deze methode heeft Solidworks al zijn parameters op nul gezet, maar er verandert niets...
Op uw werkstations is er dezelfde bug??
Cdt
Joss
Nee, geen bugs.
Heb je een gedwongen reconstructie geprobeerd?
(Zeker ja, maar soms vergeten mensen het en dat lost een hoop problemen op;)
Ik heb net je kamer geopend onder sw14 sp2.0
En inderdaad, de kansen zijn verschoven.
Wanneer u probeert de 4000-classificatie aan de uiteinden te bevestigen, begint deze naast de 7000-classificatie.
Aan de andere kant, als ze haar fotografeert en de schets ontvangt, loopt ze niet meer rond...
@opiep, ja, bij het fotograferen van de dimensie dwaalt het niet meer rond, maar door te modificeren en opnieuw aan te passen en opnieuw aan te passen (dankzij de klant ;p) mijn stuk is er altijd een heuvel die na een tijdje "springt" ... En aangezien het dat met mij doet op alle stukken die ik maak... Het is een beetje zwaar^^
@jose, ja, ik heb de reconstructie geprobeerd, het werkt niet:( (Heb je het over Ctrl+Q?)