Decal werkt niet

Hallo, ik probeer tevergeefs een sticker op een 3D-model te plakken. Ik kan het niet, zelfs niet als ik de standaard plaats, is het beeld multiple.je iets moet vergeten.

/sites/default/files/from_ckeditor/insertion_par_glissement_du_warning_de_solid_1.jpg

/sites/default/files/from_ckeditor/insertion_de_mon_image.jpg

/sites/default/files/from_ckeditor/apres_validation_mon_image_nest_plus_visible.jpg

Bij voorbaat dank voor uw hulp

Hallo

Normaal gesproken zou je na het invoegen van je afbeelding een paars vierkant op het gezicht met de afbeelding moeten hebben en als je het uitrekt, vergroot je je afbeelding...

1 like

hallo dus inderdaad ik kan het beeld te vergroten, draai het etc, maar als ik klaar ben

dat ik valideer dat de afbeelding uit mijn 3D verdwijnt, het is in het pand, maar niet zichtbaar aan de kant waar ik het heb geplaatst???

Hallo

Heb je geprobeerd door met de rechtermuisknop te klikken om Decal verbergen / Toon sticker te doen? (Schakelt een sticker op een onderdeel in of uit)

Anders gewoon in het menu Beeld / Verbergen / Tonen / Sticker (zie afbeelding) (Toon of niet alle stickers )

Aan de andere kant begrijp ik niet waarom op je voorbeeld waarschuwingsbord je label wordt herhaald, ik heb geen herhaling van het mozaïektype gevonden (zoals het behang onder windob)

Dus welke bel ik ook ben, ja inderdaad, door te activeren in het displaymenu werkt het, het beeld blijft actief.

En anders ben ik erin geslaagd om het volledige beeld te vinden en niet meerdere, aan de andere kant moet ik vinden hoe ik het heb gedaan.

In ieder geval bedankt voor je hulp

Graag gedaan:)

Ja ja, ik wil weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen;)