Verborgen stickers

Hallo

Ik probeer tevergeefs aangepaste stickers te maken, maar ik kan ze niet zien  in het tabblad aan de rechterkant "verschijningen/emblemen"

Ik heb getest door ze op te slaan in jpeg, png, jpg ... Niets dat ik niet begrijp. Is er een maximaal gewicht? (mijn foto's zijn minder dan 2MB).

Ben ik iets vergeten?

Cdt.

prob_decalques.jpg

Zelfs in 89 KB jpeg werkt het niet ...

Hoi @Fab kamp  ;-)

Heeft de online hulp je niet geholpen?

http://help.solidworks.com/2018/french/SolidWorks/sldworks/t_Saving_a_Customized_Decal.htm?id=1638da857d5648a2a2e7a21847a28168

Vriendelijke groeten

Hallo ZOzo, bedankt voor je antwoord, nee precies, het is het eerste wat ik ging kijken...

Als ik het goed begrijp, zou ik in de manager (dus aan de linkerkant) een mogelijkheid moeten hebben om door de stickers te bladeren ... Of om nieuwe te registreren. Behalve dat ik dit heb (als bijlage), meer niet...   Ik kan doen alsof ik een textuur ga toepassen, maar ik kan het alleen opslaan in .p2m, terwijl de decals, als ik me niet vergis, opslaan in .p2d.

Ik heb de decals al lang geleden gebruikt in solidworks 2010 denk ik en ik heb nog nooit problemen ondervonden... Is het te wijten aan een bug? Ik ben op SoilDwoks 2020 SP1 ...

Cdt.

capture_feature_decalque.png
1 like

Ouhaaaa ... "Het is net als porsalu, het staat erop geschreven, behalve dat dit niet ... Ik heb net bedankt Solidworks en zijn logica gevonden, vooral als het volledig van je afdrijft .... voor degenen die het wel hebben, ik heb net met de rechtermuisknop op het gele gebied geklikt ... en dat heb ik, dan stroomt alles uit de bron... Nogmaals dank aan de ingenieurs van dassault ... ^^ zoals ik al zei, sommige mensen zijn gewoon bezig met studies van inHenieur.... ^^

capture_feature_decalque.png
1 like