Volume snijden

Hoi allemaal

Gisteren stelde ik een vraag over de indeling van een volume naar hoogte.

Coyote gaf me het antwoord dat bij me paste, maar vandaag heb ik een nieuw probleem.

Voor het principe leg ik mijn eerste probleem nog eens uit:

Ik heb een volume vloeistof (in een tank) en gisteren probeerde ik het resterende volume te achterhalen door materiaal te verwijderen (de tank loopt leeg), dit automatisch (250 sneden te maken op meerdere tanks).

Vandaag is mijn probleem veranderd. In plaats van een hoogteverhoging voor het legen van de tank, heb ik een volumeverhoging en probeer ik te weten hoe hoog de vloeistof is die ik nog in de tank heb.

Ik heb geprobeerd met behulp van een ontwerpstudie (die mijn probleem gisteren oploste), maar het lukt me niet om het volume als variabele in te stellen.

Heeft iemand een idee?

Omhoog?

nou ik ben terug met mijn macro ...

Wat gebeurt er als u de bijlage opent en de macro uitvoert?

je hebt excel + Sw nodig op het werkstation 

Normaal gesproken krijgen we een Excel-tabel met het volume als functie van de toename van een dimensie

Vervang gewoon de bijlage door uw onderdeel en geef de naam van het oproepnummer voor het nieuwe document op.

5 likes

Hallo jfaradon,

Wanneer ik de macro probeer te openen, wordt er verteld: "Het SWMacro Exo3.swp-bestand heeft een ontoereikend formaat en kan niet worden geconverteerd naar een VBA-macrobestand.

Ik begrijp het niet echt :s

U moet door het menu Extra/Macro's/Bewerken gaan en vervolgens het swp-bestand selecteren

Dan voeren we uit

5 likes