Snijden in montage: componenten niet in aanmerking genomen

Ik moet een deel van een grote assemblage meenemen in de tekening van een kleine (assembly).

Ik kan de grote assemblage niet wijzigen, dus ik noem mijn grote assemblage in een andere assemblage en ik doe een "materiaalverwijdering"-functie (eenvoudige extrusie van een prismatisch profiel).

Zelfs als je "alle componenten" in het actiegebied controleert, zijn er nog steeds stukken.

Aangezien er nog genoeg nummers over zijn om niet in te gaan op het idee om ze aan het zicht te onttrekken (we zijn, als ik me niet vergis, verplicht ze een voor een te selecteren).

Had je het probleem en hoe heb je het eventueel opgelost?

Bedankt

Ik heb de zaak al gehad, de stukken die niet gesneden zijn waren oppervlaktestukken (http://www.lynkoa.com/forum/3d/vue-en-coupe-impossible) en bovendien met reconstructie erreus.

Afgezien van het verbergen ervan, moet je de onderdelen herwerken om een schoon volume 3D te krijgen.

2 likes

Heeft u een afbeelding die uw zorgen illustreert? Of een zeefdruk?

1 like

Ik zie het verhaal van snijden in de assemblage niet echt, maar als ik een kleine in een grote wil vinden, zet ik mijn grote buiten de MeP en maak ik een detailaanzicht die ik naast mijn kleine assemblage op de MeP ervan plaats

Zie Ik verberg onderdelen indien nodig 

De bediening is hetzelfde op een dwarsdoorsnede 

3 likes

Het is jammer dat we de punten niet kunnen delen.

De oplossing van Gerald is goed, maar wat ik niet had gespecificeerd, was dat ik in de tekening de grote assemblage noemde als onderdeel van een 'uitzicht vanuit een andere positie'.

En een detailweergave op basis van dit soort weergave houdt geen rekening met de andere positie.

Dus ik ga geduld hebben...