Voor zover ik kan zien, is deze tafel niet in de massa gemaakt, maar door plaatassociatie. De oplossing zou dus zijn om het in assemblage te maken en vervolgens de DXf van de elementen te recupereren om de bewerking in CAD/CAM te programmeren.
Zeer mooie tafel maar effectief voor het aperitief...
Het is een tafel, ok niet geweldig voor de knieën:) maar ik wil er een salontafel van maken met een glas erop.
Ik ga de tafel in 3D tekenen en als ik dat eenmaal heb gedaan, kom ik bij je terug om de scheidslijnen uit te leggen...... Ik weet niet echt wat je bedoelt.
Voor de montage, OK.... maar mijn wens is om het 3D te maken en dan de 2D koppels te maken om het snijden met de freesmachine te maken. En ik zou de berekeningen van Einstein willen vermijden door paar voor paar te rekenen...... Ik heb al een keer een halfpure bibliotheek gemaakt en het was falère maar het is me gelukt (met autocad)
Ik begin met het maken van een massadeel. Vervolgens maak ik 2 afgeleide stukken, waarin ik mijn massieve stuk (invoeging/stuk) invoeg. In elk van deze stukken maak ik een herhaalde snede (de breedte van de snede is de ruimte tussen 2 paren en de steek is de vorige breedte + de dikte). Het zal X body genereren. Elk afgeleid stuk komt overeen met de paren in een richting.