Snijden van plaatwerk

Hallo

Ik wil een snede maken van mijn plaatwerk, ik heb een schets gemaakt maar die werkt niet.

Ik wil een frame in 4 delen scheiden.

Is dit een probleem aangezien het daarna niet 1 enkel stuk plaatwerk zal zijn maar 4?

decoupe_tolerie.png

Hallo

Het lijkt mij dat we de functie "split rooms" moeten gebruiken.

1 like

Hallo

Ik begrijp het niet zo goed als je zegt "het wordt niet 1 enkel stuk plaatwerk maar 4"

OF het betekent dat je iets ziet dat eruitziet als profielen met hoekuitsparingen, een beetje zoals in de afbeelding die ik bijvoeg. In dat geval, ja, het is mogelijk, maar om mooi te zijn , zouden de profielen recht moeten zijn en de hoek moeten snijden met een hoekzaag.

Anders heb je de samengevoegde randen niet en wordt het lelijk

Vriendelijke groeten

2019-11-13_14_35_18-window.jpg
1 like

De getoonde snede is degene die ik probeer te doen, het is laser/buigen dat ik zal doen, dit zal daarna volledig in de hoeken worden gelast.

1 like

Hallo

Ik begrijp niet waarom, het werkt niet omdat ik het heb gedaan. Over het algemeen vraagt de software wanneer je na het tekenen van de schets op de vier hoeken extrudeert of je "alle lichamen wilt behouden of niet".

1 like

Eens met ZOZO

Ik opende een ticket en kreeg bevestiging dat het inderdaad splitsen was in mijn geval dat gebruikt moest worden.

Behalve dat toen ik mijn stuk probeerde te splitsen, ik maar één lijn op mijn stuk maakte terwijl ik er 2 had moeten doen.

Bedankt

Terry

1 like

Hoi @terry

Bedankt voor je feedback :-)