Ik probeer een simulatie van een dek dat is samengesteld uit IPe van 200 waar een rooster op rust.
De ipe wordt aan elke kant bevestigd door 2 Ø16 tapeinden met een plaat van 12 mm dik
Dus creëerde ik een virtuele muur om het beton te simuleren dat samenvalt met mijn frames
Ik heb 4 ankerbouten gemaakt (2 aan elke kant), maar als ik de maas en de simulatie uitvoer, vertelt soliworks me dat de verhouding tussen boutradius en lengte te klein is, terwijl ik niet kan vinden waar ik de lengte van deze ankerbout moet schrijven. Ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben geweest, maar als iemand een oplossing heeft, ben ik er helemaal voor, bedankt
Ik heb geen bout geïmporteerd, wat ik begrijp onder ankerbout zijn metalen noppen zoals (spuug) bijvoorbeeld, maar ik moet het mis hebben. En ik vind er geen door de manier waarop we deze ankerbouten instellen op basis van de weerstandsgegevens en de axiale of schuifvoorspanning, maar geen lengtewaarde
Moet ik een vast contact op de voorkant van mijn platen plaatsen, of moet ik ze in de gaten plaatsen die overeenkomen met de ankerbouten, want door de twee simulaties uit te voeren, zijn de resultaten heel verschillend
Je bestand is niet goed omdat je alleen de ASM hebt bijgevoegd en zonder de onderdelen waaruit het bestaat, kunnen we niets weergeven
Je moet File==> Pack and GO doen en alle onderdelen in een ZIP selecteren.
Selecteer ook het resultaat van je simulatie als je er ook een mening over wilt hebben. Ik bespeur een probleem met uw boutconnectoren: gezien de inhoud van de uitwisseling.
Wat ik sinds enkele weken merk, zijn onverklaarbare opgravingen. Onverklaarbaar in de zin dat er geen nieuw probleem is dat hem terugbrengt naar de frontlinie.