Er is nog een andere zorg voor het vormen van je ei.
Het patroon moet worden geëxtrudeerd in de richting van ontvormen, dus u moet uw Axis2 specificeren als de openingsrichting in de wikkeleigenschappen:
Niet goed:
OK:
Er is nog een andere zorg voor het vormen van je ei.
Het patroon moet worden geëxtrudeerd in de richting van ontvormen, dus u moet uw Axis2 specificeren als de openingsrichting in de wikkeleigenschappen:
Niet goed:
OK:
Hoi @sbadenis
Dat is een beetje de reden waarom ik mijn ei heb gepost, om de onhandigheid van het modelleren uit te wissen en het een schone basis te geven waarop het gewoon een rol hoeft te maken. Maar ik ben het eens met het principe dat je hoe dan ook goede gewoontes moet aanleren.
PS: aan de andere kant is het leuk om er een boom mee te kunnen maken
Ik corrigeerde, bedankt allemaal
Goed gedaan Sylk voor de ontkistingsrichting
Nogmaals bedankt
Welkom @criss
Is dit deel om de holte ook op een cilinder te maken, of op een plat " tapijt "?
Hoe dik van de schaal moet het gevormde ei zijn?
Welke afstand tussen de 2 mallen? (de dikte van de plaat bij de uitgang van de pers)
Hallo
Er is een synchronisatie van de 2 rollen om half holle eieren te maken, het deeg gaat tussen de 2 cilinders door en komt uit de half holle schaal
HOL SLECHTS half ei 32,5 mm hoog MET het ontwerp cementtegel concaaf en convexe vorm om een materiaaldikte van 2 mm te hebben - Copy.SLDPRT (525,7 Kb)
half ei 32,5 mm hoog MET het cementtegel ontwerp concaaf en convexe vorm om een materiaaldikte van 2 mm te hebben.SLDPRT (812,0 Kb)
GROOT PLAT EI. SLDPRT (12.1 MB)
GROOT EI CONVEXE BULT plat. SLDPRT (1.8 MB)