Op SW 2017 heb ik een plat deel met openingen die ik graag wil vervormen door te stempelen
Ik weet niet hoe ik het moet doen, met de vervorming door oppervlaktedruk of stampen blijven de openingen loodrecht op het vlak erboven staan terwijl ze ook vervormd zouden moeten zijn.
Als iemand een idee heeft, ben ik er helemaal voor.
Twee manieren om te beginnen met het platte vel met alle gekartelde openingen en het stempelgereedschap te gebruiken, maar je moet de mannelijke vorm maken die als je matrijs dient. (Ik weet niet of het werkt op zulke grote oppervlakken. Ik doe alleen kleine verstijvers in het algemeen met deze methode.)
De andere oplossing die ik in het bijgevoegde voorbeeld heb gebruikt, is om de opwindfunctie te gebruiken van een schets die op een vliegtuig zelf is geplaatst onder je reeds gestempelde onderdeel.
Omdat ik niet weet hoe je je gestempelde munt hebt gemaakt, kan ik je verder niets vertellen.
Er zijn andere methoden (waarschijnlijk in de oppervlakte), maar hier laat ik de super grote jongens van dit forum je helpen.
Vriendelijke groeten
Ik zal je een afbeelding in een paar minuten (de rendering is actief :-) )
Geen mickey's oor of je vertelt me iets anders :-) :-) :-)
Aan de andere kant heb ik een kwart, dan een half symmetrisch en tenslotte nog een halve symmetrie om het hele stuk te hebben.
Er zijn waarschijnlijk betere dingen te doen, maar ik wilde vooral de vraag beantwoorden van de gaten die bijna zoals in het echte leven vervormd moeten zijn en niet verticaal
Een pluche EDIT @ac Cobra Ik begreep net je opmerking hihihi!
Aan de andere kant, zonder misbruik te maken van je goedheid
- hoe je curve1 hebt gemaakt (het ziet er niet uit alsof het een 3D-schets is, maar ik weet nog niet hoe ik dat moet doen en ik heb het over een maand nodig, dat is goed :-)
- Ik begreep het schetsbeeld2 niet echt (is het de techniek die wordt gebruikt voor blauwdrukken ???).
We kunnen een ander onderwerp openen om dit niet te vervuilen als je wilt.