In een deel heb ik een herkenningspunt geïsoleerd.
Aan de andere kant, hoe kan ik het daarna de-isoleren? Het is duidelijk dat er geen optie is, een beetje zoals verbergen/tonen om een marker te de-isoleren.
Klik met de rechtermuisknop op het coördinatensysteem / object / definitie
Wees voorzichtig om het opnieuw te definiëren, afhankelijk van de oriëntatie van het geïsoleerde coördinatensysteem, moet u de elementen eerder hebben gemaakt om het opnieuw te definiëren, of ze op de geometrie hebben. Anders loop je het risico de oriëntatie te verliezen die hij had omdat hij geïsoleerd was (zie dat hij rangschikt op de oorsprong van het CATPpart
1) Oké. Als u het coördinatensysteem isoleert, wordt de positie/oriëntatiepositie verwijderd ten opzichte van een coördinatensysteem dat is gedefinieerd toen het coördinatensysteem werd gemaakt.
2) "Afhankelijk van de oriëntatie van het geïsoleerde coördinatensysteem, moet je de elementen eerder hebben gemaakt om het opnieuw te definiëren, of ze op de geometrie hebben. Anders loop je het risico de oriëntatie te verliezen die hij had omdat hij geïsoleerd was (zie dat hij rangschikt op de oorsprong van het CATPpart" citaat FC
Met andere woorden, als ik het goed begrijp, als ik na het isoleren van een markering, deze met het kompas naar elke positie/oriëntatie verplaats. Het is dan moeilijk om te herdefiniëren (=DEisoleren) op de locatie waar dit geïsoleerde coördinatensysteem is gepositioneerd.
Is het onmogelijk om een coördinatensysteem (dat eerder is geïsoleerd en in elke positie/oriëntatie is verplaatst) opnieuw te definiëren als we geen extra geometrische elementen kunnen toevoegen?
Hier is de eerste context van mijn vraag:
Ik wilde het 3D-coördinatensysteem dat in positie/oriëntatie was verplaatst ten opzichte van het absolute coördinatensysteem opnieuw definiëren (de-isoleren) door het te isoleren zonder extra geometrische elementen toe te voegen.